شرایط دریافت وام 20 میلیونی برای خرید کالا؛ آنلاین و بدون دردسر

لست سکند

افرادی که قصد خرید کالاهای بادوام را دارند اما به علت کمبود نقدینگی نمی‌توانند کالای مورد نظر خود را بخرند، امکان استفاده از وام 20 میلیون تومانی لندو را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 20 میلیون تومانی وبسایت لندو هستند لازم است ابتدا در این درگاه ثبت نام کنند. سپس نوبت به مشخص کردن مبلغ تسهیلات و مدت بازپرداخت آن می‌رسد. میزان وام بین 4 تا 20 میلیون تومان و مدت زمان بازپرداخت شش تا 12 ماه است. افراد با توجه به توان بازپرداخت خود امکان انتخاب هر مبلغ وام با دوره بازپرداخت موردنظرشان را دارند. بعد از تعیین این موارد، باید مدارک مورد نیاز آپلود شده و فرآیند لازم پیگیری شود. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات، عدم مراجعه حضوری به بانک یا موسسه لندو است. تمام مراحل پرداخت این وام از قبیل افتتاح حسای و خرید سفته به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بعد از سپری شدن این مراحل و تایید مدارک، مبلغ تسهیلات مورد نظر به مشتریان اعطا خواهد شد و وام گیرندگان می‌توانند با استفاده از این تسهیلات، کالای مدنظر خود را به صورت قسطی بخرند. لازم به ذکر است که امکان خرید کالای مورد نظر مشتریان تنها از فروشگاه‌های همکار لندو امکان پذیر است.

آشنایی اجمالی با فعالیت اصلی وبسایت لندو

لندو یک درگاه آنلاین است که با صدها فروشگاه برخط همکاری می‌کند. این فروشگاه‌ها انواع کالا و خدمات مثل لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیط سفر، بیمه و … را ارائه می‌دهد. لندو بالغ بر هفت سال در زمینه ارائه خدمات اعتباری سابقه دارد و در حال حاضر امکان دریافت تسهیلات را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. این تسهیلات از منابع مالی بانک آینده به مشتریان اعطا می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : لندو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز