وام 100 میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بانک سینا در قالب طرحی به نام «انتخاب سینا» تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان پرداخت می‌کند.

سینا از جمله مجموعه‌های بانکی است که در صورت وجود بودجه و منابع کافی، برای خرید کالا به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد. این تسهیلات در قالب طرح «انتخاب سینا» به متقاضیان ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح انتخاب سینا به منظور حمایت از تولیدات داخلی طراحی و پیاده سازی شده است.

طبق اطلاعات وبسایت بانک سینا، متقاضیان واجد شرایط این امکان را دارند تا با استفاده از طرح مذکور کالاهای ایرانی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان به منظور دریافت حواله بانک سینا باید ابتدا به فروشگاه طرف قرارداد این مجموعه، که اسامی آن‌ها در وبسایت ذکر شده، مراجعه کنند. سپس کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از فروشگاه مورد نظر خود پیش فاکتور بگیرند.

بعد از انجام این کار، متقاضی باید پیش فاکتور را به نزدیک‌ترین شعبه بانک سینا ارائه دهد و با تشکیل پرونده اعتباری و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز، تسهیلات خرید کالا را دریافت کند. بعد از آن پیش فاکتور پرفراژ شده- ایجاد کد با سوراخ‌های ریز متوالی- با مهر شعبه به فروشگاه ارائه و کالای مورد نظر تحویل گرفته می‌شود .

جزئیات طرح انتخاب و مبلغ اقساط

حداکثر مبلغ طرح تسهیلاتی انتخاب سینا 100 میلیون تومان است. سقف نرخ تسهیلات هم 17 درصد عنوان شده که بسته به مدت زمان بازپرداخت و مبلغ تسهیلات دریافتی تعیین می‌شود. متقاضیان برای دریافت این 100 میلیون وام باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه دهند.

در صورتی که بانک منابع مالی کافی داشته باشد و به فرد حداکثر سقف تسهیلات را با سود 17 درصدی اعطا کند، فرد باید اقساط آن را طی 60 ماه بپردازد. میزان قسط ماهیانه این وام 2 میلیون و 485 هزار و 258 تومان است. سود کل آن هم به 49 میلیون و 115 هزار و 455 تومان می‌رسد.

مرتبط با : بانک سینا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 100 میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

  1. حسین گفته:

    خب اگه می خواهید کالای ایرانی بفروش برود بد نیست اما بایدنصف سود وام بانکی را تولید کننده کالا تقبل کند با این طرح هم من بازنشسته کالا می خرم هم اینکه کارخانجات تولید کننده رونق بیشتری می گیرد وهم برای جوانان ایجاد اشتغال می کنید چرا می خواهید همه فشار سود کارخانجات را گردن وام گیرنده بیندازید این منصفانه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز