وام 100 میلیون تومانی بانک آینده چه شرایطی دارد؟

مشتریان بانک آینده که برای خرید کالاهای مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از طریق درخواست وام 100 میلیون تومانی طرح «طراوت»، محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریانی که مایل به استفاده از وام 100 میلیون تومانی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. ضمانت اصلی برای این وام مسدودی سپرده یا ارائه ضامن رسمی است. در صورتی که سپرده وام گیرنده به عنوان ضمانت باشد، بانک آن را تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. سود این تسهیلات براساس مدت زمان پرداخت اقساط تعیین می‌شود، اما در کل حداکثر به 18 درصد می‌رسد. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 206 هزار و 624 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آخرین آمار وام های تکلیفی پرداخت شده توسط بانک آینده

بانک آینده یک بانک خصوصی است که فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به مردم آغاز کرد و اکنون نیز تمامی خدمات مجاز بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. بانک آینده در قالب انواع طرح‌ها به متقاضیان وام پرداخت می‌کند.

این مجموعه علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی، در زمینه پرداخت وام‌های تکلیفی نیز سابقه دارد. براساس آخرین اخبار، بانک آینده طی ده ماهه ایتدایی سال جاری به 13 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است. آخرین آمار و گزارش‌ها از پرداخت 14 هزار فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط این مجموعه حکایت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز