جزئیات وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

بانک تجارت به آن دسته از مشتریانی که در آستانه ازدواج هستند، در قالب طرح «زوج مهر» وام 30 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات به منظور کمک هزینه ازدواج اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 15 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. گیرندگان این تسهیلات، با مبلغ دریافتی تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند. فروشگاه‌های پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک طرف قرارداد بانک تجارت هستند. متقاضیان به منظور دریافت تسهیلات باید رسید خرید کالای خود را به شعبه مورد نظر بانک تجارت تحویل دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات، 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک تجارت و آخرین افتخارآفرینی آن

بانک تجارت یکی از بانک‌های قدیمی و دولتی کشور است که از سال 1358 تاکنون به مردم خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه در قالب انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمت‌های ویژه و الکترونیک و همچنین ارزی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس‌های ستاره بین المللی کیفیت پاریس، بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … را کسب کند. اخیرا بانک تجارت به دلیل داشتن شفافیت مالی و کسب امتیاز لازم، تندیس سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را به دست آورده است. جایزه مدیریت مالی ایران از سال 1389 تاکنون با هدف تعالی مدیریت مالی در سازمان‌های ایرانی برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز