وام 100 میلیونی ریاست جمهوری چیست و مبلغ اقساط آن چقدر است؟

لست سکند

دولت سیزدهم سامانه‌ای به نام 111 را راه اندازی کرده که یکی از خدمات قابل توجه آن ارائه وام 100 میلیونی ریاست جمهوری است. این تسهیلات در نتیجه پایان دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری به هر استان با سهمیه مشخص تعلق گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان با مراجعه به سامانه 111 و ثبت نام در آن امکان درخواست وام 100 میلیونی یا دیگر خدمات را دارند. در این درگاه انواع تسهیلات از ازدواج تا اشتغال زایی و مسکن و … ارائه می‌شود. به نظر این تمامی این وام‌ها قرض الحسنه هستند. وام 100 میلیونی مربوط به اشتغال زایی است. بخشودگی تسهیلات، تعویق اقساط و … از دیگر درخواست‌هایی است که از طریق این سامانه قابل پیگیری خواهد بود. براساس گزارش تجارت نیوز، وام 100 میلیونی ریاست جمهوری همان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این پول به افرادی تعلق می‌گیرد که از کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی نام داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

براساس اطلاعات موجود در سامانه 111، مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه و نرخ کارمزد آن 4 درصد است. با توجه به این اطلاعات، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 818 هزار و 182 تومان و جمع کل اقساط 112 میلیون تومان خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی درباره وام 100 میلیونی ریاست جمهوری

تاکنون از این سامانه 12 هزار و 700 سهمیه وام قرض الحسنه به مردم استان سمنان تعلق گرفته است. در دیگر استان‌ها هم شرایط به همین منوال برقرار خواهد بود و در هر سفر ریاست جمهوری به افراد واجد شرایط این تسهیلات پرداخت خواهد شد. 111 قرار است خدمات متنوعی را به مردم ارائه دهد و کاربران از طریق آن امکان پیگیری درخواست‌های خود را هم داشته باشند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام 100 میلیونی ریاست جمهوری چیست و مبلغ اقساط آن چقدر است؟

  1. احسان قیصری گفته:

    باسلام من یک کارگرم درخواست وام مسکن دادم ثبت نام کردم بانک تجارت بهم گفتن یک ضامن کافیه من یک ضامن کاسب بردم گفتن چون وام ودیعه است باید دوتا ضامن بیاری منم دوتا ضامن ندارم تکلیف من که این پولو برای اجاره خونه لازم دارم چیه چرا انقدر سخت میگیرین بخدا خسته شدم دلم میخواد خودمو خانوادمو بکشم که از این دنیا واین مملکت راحت شیم چه گناهی کردیم که خجالت زده زن وبچه وهمه بشیم خواهشن پیگیری کنید مردم خسته شدن از اینهمه فشار وتنگ دستی

  2. بهی گفته:

    سلام
    قوی و محکم به خدا توکل کنید.
    در پناه خدا آرام بگیرید. خودکشی کار زیانبار و حسرتبار بدون بازگشته… میتونید نهایتا در یه روستایی با هزینه کمتر ساکن شید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز