وام 100 میلیونی بانک مهر ایران برای چه افرادی است؟

لست سکند

دریافت وام خرید کالاهای بادوام با کارمزد پایین در شرایط کنونی اقتصادی برای برخی باصرفه است. مشتریان بانک مهر ایران امکان دریافت وام 100 میلیونی خرید کالاها را در قالب طرح «کالا کارت» دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک مهر ایران این امکان را دارند با افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به انتخاب وام گیرنده است، اما در کل از 24 ماه بیشتر نخواهد شد. وام گیرندگان با این مبلغ تسهیلات تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر زمان مدت بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 105 میلیون و 279 هزار و 813 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره برخی از خدمات بانک مهر ایران

بانک مهر ایران وام‌های مختلفی را در قالب قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط خود اعطا می‌کند. علاوه بر این تامین مالی برخی از شرکت‌ها و مجموعه‌ها نیز از خدمات این بانک محسوب می‌شود. اخیرا این مجموعه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تامین مالی هزار شرکت دانش بنیان و فناور تفاهم نامه‌‌ای امضا کرده است.

این بانک خدمات مختلفی را در زمینه تامین مالی و پرداخت تسهیلات به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بانک مهر ایران تاکنون بر مبنای وثیقه گذاری سهام نیز وام پرداخت کرده و براساس آخرین آمار و اطلاعات، این بانک تاکنون هزار فقره توثیق سهم بورسی داشته است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام 100 میلیونی بانک مهر ایران برای چه افرادی است؟

  1. محمد علی شاه محمدی گفته:

    طرح کالا کارت فقط به نفع بانکه. نه فروشنده که بر اساس اقساط پولش رو میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز