شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک کشاورزی را بدانید

کشاورزان مشتری بانک کشاورزی این امکان را دارند با ایجاد میانگین حساب مناسب، برای وام 100 میلیونی طرح «حامی گندم» بانک کشاورزی درخواست بدهند. این تسهیلات کم بهره بوده و به سپرده گذاری احتیاج دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کشاورزان گندمکاری که مشتری بانک کشاورزی هستند با داشتن سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این بانک، امکان دریافت وام 100 میلیونی را خواهند داشت. البته برای دریافت این تسهیلات باید حداقل 5 میلیون تومات موجودی سپرده مشتریان باشد و دو ماه نیز از خواب سپرده بگذرد. به اصل مبلغ سپرده مشتریان طی مدت زمان پرداخت اقساط، سود 1 درصد تعلق می‌گیرد. سود خود تسهیلات 10 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت بازپرداخت اقساط، مقدار هر قسط 4 میلیون و 614 هزار و 493 تومان است. کل سود تسهیلات 10 میلیون و 747 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 110 میلیون و 822 هزار و 823 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آغاز به کار بانک کشاورزی و آخرین دستاورد آن

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با ماموریت حمایت از کشاورزان و زیربخش‌های مرتبط با فعالیت‌های آنان در سال 1312 آغاز به کار کرد. هم اکنون این بانک با داشتن هزار و 817 شعبه در سراسر کشور و 50 شعبه ارائه خدمات ارزی و بین المللی در نقاط مختلف در حال خدمت رسانی به مشتریان خود است.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود دستاوردهای زیادی کسب کرده است. آخرین دستاورد این بانک کسب تندیس جایزه روابط عمومی برتر هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی بود. این جشنواره در دو سطح ملی و استانی و در هفت رشته در آذرماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز