سقف دریافت وام خوداشتغالی افزایش یافت

وام خوداشتغالی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد که سقف پرداخت وام خوداشتغالی با سود ۴ درصد را تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان افزایش داده است.همچنین این وام برای مشاغل پشتیبان هم تا سقف ۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزیر کار امروز اطلاعاتی را در اختیار خبرنگاران قرار داده که تصویر دقیق‌تری از پرداخت وام‌های خوداشتغالی دولت و کمک به کسب و کارهای خانگی را ترسیم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مطابق اطلاعات منتشر شده میزان تسهیلات پیش‌بینی شده برای توسعه مشاغل خانگی ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که هم اکنون بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان آن در قالب طرح در بانک‌ها وجود دارد که تا پایان سال سقف ۳۰۰۰ میلیارد تومان هم پرداخت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

به این ترتیب  اگر کسی طرح اشتغال خانگی داشته باشد، بسته به نوع طرح اعم از مستقل یا پشتیبان از تسهیلات مربوطه بهره‌مند می‌شود.

برای مشاغل مستقل پیش از این ۱۰۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان و افرادی که چند نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تا سقف دو میلیارد تومان وام در نظر گرفته شده است. بخ مهم حرف‌های بیرانوند اما درباره افزایش سقف وام است.

او در این زمینه می‌گوید: «در راستای حمایت از تولیدات خانگی و کسب و کارهای خرد و خانگی، سقف تسهیلات برای مشاغل مستقل را به ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان به ۴ میلیارد تومان افزایش داده‌ایم.»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز