وام ۵ میلیونی سهام عدالت و۳ نکته مهم که باید درباره آن بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توزیع کارت اعتباری سهام عدالت، سهامداران می توانند ۵۰ درصد ارزش سهامی که دارند وام بگیرند.

به گزارش کاماپرس، توزیع کارت اعتباری سهام عدالت از شنبه ۲۵ بهمن ماه در بانک های ملی و تجارت شروع شده است. مبلغ این وام با توجه به ارزش برگه های سهام، ۵ و ۱۰ میلیون تومان است.

یعنی صاحبان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومان که ارزش سهام آنها حدود ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، می توانند ۵ میلیون تومان وام بگیرند. این رقم برای سهامدارانی که برگه یک میلیون تومانی دارند دو برابر و معادل ۱۰ میلیون تومان است. اما شرایط دریافت این وام چیست و سود آن چقدر است؟

۱-بازپرداخت وام سهام عدالت چگونه است؟

موعد تسویه این ماهها یک ماهه است اما اگر سهامداری نتواند در مدت یک ماه این مبلغ را پس بدهد می تواند در اقساط ۳۶ ماه آن را تسویه کند و البته باید سود آن را هم بپردازد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

۲-سود وام سهام عدالت چقدر است؟

با کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و در صورت برگشت مبلغ استفاده‌ شده تا ۲۹ روز، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. در غیر این‌ صورت پول دریافت شده به وام سه ساله تبدیل می‌شود که سود آن هم باید پرداخت شود.نرخی که در نظر گرفته شده ۱۸ درصد است.

۳-سهامداران مستقیم و غیر مستقیم می توانند وام بگیرند؟

همه کسانی که سهام عدالت دارند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از درگاه‌ها‌ی تعیین‌شده ارسال کند. سهامداران باید در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت کنند و احراز هویت انجام شوند.

در حال حاضر بانک های تجارت و ملی آماده ارائه این خدمات هستند و در روز‌های آتی برای سایر بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد ضمن اینکه کسانی هم که در این دو بانک حساب ندارند، می‌توانند با افتتاح حساب از این تسهیلات استفاده کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام ۵ میلیونی سهام عدالت و۳ نکته مهم که باید درباره آن بدانید

  1. محمد گفته:

    سلام
    یعنی این کارت فقط در فروشگاه‌های منتخب اعتبار دارد
    یعنی نمیشه از جایی دیگه ،و یا در زمینه ای غیر فروشگاه از اون استفاده کرد ،اگه اینجوریه که این به نفع فروشگاه‌های منتخب هست که در اصل دارن رانت دریافت میکنن نه مصرف کننده ،یعنی اینجور که شما میگید با این این کارت حتی. نمیشه 4 لیتر بنزین زد ،
    به به چه. کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز