سود سهام عدالت تا شب عید 1400 در جیب سهامداران مستقیم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، سود سهام عدالت تا شب عید ۱۴۰۰ به حساب سهامداران واریز می شود.

به گزارش کاماپرس، سرانجام تکلیف سود سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند مشخص شد. این طور که در خبرها آمده است، سهامدارانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کرده اند به ازای تک تک سهم‌هایشان سود دریافت می‌کنند،‌ اما سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند باید منتظر بمانند تا مجمع پرداخت سود شرکت سرمایه‌گذاری استانی برگزار شود تا سود سهام به حسابشان واریز ‌شود.

بعد از این که شرکت های سرمایه گذار استانی مجمعشان برگزار شد می توانند برای دریافت سود یا فروش اقدام کنند، البته به گفته رسول زارعی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر،تلاش وزارت اقتصاد این است که سهامداران این روش هم تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

زارعی در این باره می گوید:« در حالت عادی برای واریز سود سهام اگر سهامداری در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نشده باشد پول به حسابش واریز نمی‌شود و نزد ناشر می‌ماند. سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت نیز برای اینکه مجامع برگزار شود باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و با توجه به اینکه سامانه ها فعلا فعال هستند از فرصت موجود استفاده کنند تا در آینده با مشکل اعلام شماره شبا و غیره مواجه نشوند.»

راز آسمان پایتخت

همه سهامداران می توانند وام بگیرند

همه کسانی که سهام عدالت دارند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از درگاه‌های تعیین‌شده ارسال کنند. به گفته زارعی همه متقاضیان باید در سجام ثبت نام کرده باشند و این تسهیلات به افرادی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند تعلق نمی گیرد.

او در ادامه به ایسنا می گوید:« در حال حاضر، دو بانک آماده ارائه این خدمات هستند و در روزهای آتی برای سایر بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، ضمن اینکه کسانی هم که در این دو بانک حساب ندارند، می‌توانند با افتتاح حساب از این تسهیلات استفاده کنند. برای دریافت کارت اعتباری و استفاده از این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست و متقاضیان در بانک ملی از طریق سامانه ایوا و در بانک تجارت از طریق سامانه زمرد می توانند اقدام کنند.»

اخبار پربازدید امروز:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “سود سهام عدالت تا شب عید 1400 در جیب سهامداران مستقیم

  1. جهاد گفته:

    سلام مددجو هستم ۶۰ درصد سهاممو از اول برج هفت فروختم و یکملیون ششصد فقد گرفتم و دیگر هیچی الن ن از سود ماتبقی ۴۰ درصد فروشم و ن از پول فروشم و ن از سودی ک باید بهم بدن ندادن این سود سال ۹۸ خو پس این عدالت در حق یک معلول مددجو بهزیستی بکی بگی رسیدی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز