وام ۵ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی، مهلت ثبت نام تا چه زمانی است؟

با اینکه گفته می شد مهلت ثبت نام برای وام ۵ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی به پایان رسیده است، اما بازنشستگان تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ثبت نام کنند.

به گزارش کاماپرس،بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۲۵ بهمن ماه فرصت دارند تا مدارکشان را برای تکمیل ثبت نام وام ۵ میلیونی آماده کنند ، چون بعد از پایان ثبت نام تا آخر سال دیگر مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی شود.

به گفته علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران روند پرداخت وام ۵ میلیونی بازنشستگان از زمان اعلام تا کنون ادامه داشته و برای حدود ۴ هزار نفر از بازنشستگان ماه گذشته این وام با حقوق دی ماه واریز شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره مراحل ثبت نام برای این وام می گوید:« لیست بازنشستگان را بعد از ثبت نام به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌کنیم و این سازمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد، اگر اطلاعات درست بود و افراد وام قبلی را به طور کامل تسویه حساب کرده و ضامن کسی هم نشده بودند، لیست آن‌ها برای واریز به بانک رفاه ارسال می‌شود.»

راز آسمان پایتخت

شرایط و بازپرداخت وام

اما دریافت این وام ۳ شرط دارد . یعنی بازنشستگانی می توانند این وام ۵ میلیونی را دریافت کنند که جزو بازنشستگان بدهکار به بانک نباشند، ضامن کسی نشده باشند و همچنین چک برگشتی هم نداشته باشند.

همچنین بازپرداخت وام ۵ میلیونی بازنشستگان سه ساله و به تعداد ۳۶ قسط و مبلغ پرداختی هر قسط ۱۵۰ هزارتومان است. این وام سود بانکی ندارد و فقط سالانه ۴ درصد کارمزد دارد.

لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام وام، بازنشستگان می توانند به سامانه vaam.kabta.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود در سامانه درخواست خود را تکمیل کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز