عیدی 1/5 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس اعلام رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی واریز عیدی بازنشستگان این سازمان از امروز آغاز شده است و مبلغ عیدی واریز شده برای آنها 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، بیات، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: از ساعت چهار صبح امروز پنجشنبه 16 بهمن ماه کل واحد مالی سازمان تامین اجتماعی درگیر مراحل پرداخت عیدی بازنشستگان بوده و از صبح امروز واریز عیدی برای ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته سازمان آغاز شده که تا پایان ساعات اداری امروز نیز این کار ادامه خواهد داشت و عیدی برای تمام بازنشستگان – امروز – واریز می شود.

وی با بیان این که عیدی به صورت متمرکز توسط بانک رفاه به حساب سه میلیون و 600 هزار بازنشسته سازمان واریز می شود، تصریح کرد: مطابق مصوب هیت وزیران به بازنشستگان همچون کارمندان دولت ، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است عیدی بازنشستگان برخلاف عیدی کارگران به اندازه دو برابر حقوق پایه دریافتی نیست و طبق قانون عیدی این اقشار به اندازه عیدی کارکنان دولت در نظر گرفته می شود.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عیدی 1/5 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

  1. مستمری گفته:

    بازنشستگان میگفتن عیدی مثل کارگری باید بدین حتما میدن .همسان سازی همینه که هست تومنی افزایش نمیدن حالا شما برین در سازمان برنامه بودجه با دو کلمه حرف نوبخت که جز دروغ چیزی نگفته بگین الله اکبر ساده لوحین همتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز