وام ۱ میلیون تومانی کرونا ؛ چگونه ثبت نام کنیم؟

لست سکند

گفته می شود وام ۱ میلیون تومانی کرونا تا آخر هفته سوم آذر ماه به حساب مشمولان واریز می شود. اما برای دریافت این وام چگونه ثبت نام کنیم؟

به گزارش کاماپرس، دولت با شروع محدودیتهای کرونایی تصویب کرد برای نزدیک به ۳۰ میلیون نفر تا پایان سال در هر ماه، ۱۰۰ هزار تومان یارانه معیشیتی و برای ۱۰ میلیون خانوار هم وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شود.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در گفتگویی رادیویی درباره زمان پرداخت این وام اعلام کرده حداکثر تا پایان هفته سوم آذر ماه این وام واریز می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

نحوه ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی چگونه است؟

راز آسمان پایتخت

به گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا به یارانه‌بگیر معیشتی تعلق می‌گیرد که شامل حدود 10 میلیون سرپرست خانوار است.
مثل دیگر طرح‌های حمایتی دولت، وظیفه شناسایی خانوارها به عهده وزارت کار است و این وزارتخانه مثل دور قبلی یک پیامک به سرپرستان خانوار می‌فرستد.
در این پیامک از سرپرستان خانوار پرسیده می‌شود که اگر مایل به دریافت مرحله دوم وام کرونا هستند کد تایید را بفرستند.

اقساط وام چگونه کسر می شود؟

به گفته شهرزاد دانشمندی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اقساط این وام از محل یارانه معیشتی کسر می‌شود، بازپرداخت آن هم 31 قسط 35 هزار تومانی است از یارانه معیشتی کسر می‌شود. لیست مشمولان از سوی وزارت کار شناسایی، جمع‌بندی و به بانک مرکزی ارسال می‌شود.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی همچنین درباره کسانی که مرحله اول وام کرونا را گرفته‌اند به تجارت نیوز گفت:« فردی مرحله اول را دریافت کرده و جزو یارانه معیشتی بگیران نیز باشد، اگر مشمول دریافت مرحله دوم نیز شناسایی شود این مرحله از وام را نیز می‌گیرد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام ۱ میلیون تومانی کرونا ؛ چگونه ثبت نام کنیم؟

  1. تقی صالحی گفته:

    این کار کمک بسیار خوبی واسه اقشاری که هیچ درامدی ندارند ازجمله خودم خوب هست باتوجه به اینکه دور قبل هم به من تعلق گرفت ومتاسفانه گوشیم رودزد برد ولااون تونستم دوباره یگوشی ارزون بخرم واین سری اگر اتفاقی نیفتد شدیدا به این پول نیازمندم ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز