وام ودیعه مسکن ؛ ثبت نام جاماندگان از فردا تا پایان مهرماه انجام می‌شود

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد :  ثبت‌نام وام ودیعه مسکن برای جاماندگان این طرح و یا افرادی که در نوبت قبلی اطلاع رسانی لازم به آنها انجام نشده است، از فردا آغاز می شود و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، بعد از اعلام خبر تخصیص وام ودیعه مسکن عده ای از متقاضیان برای دریافت این وام ثبت نام کردند که مراحل ارزیابی و دریافت آنها نیز در حال انجام است اما بسیاری افراد نیز متقاضی دریافت این وام هستند که نتوانسته اند در موعد قبلی تقاضای خود را ثبت کنند.

اکنون اعلام شده است که مهلت جدیدی برای ثبت نام این افراد در نظر گرفته شده است.

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز شنبه 12 مهرماه 1399 در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت یک صد هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از تمدید مجدد ثبت نام وام ودیعه مسکن خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه تمدید شده است و بر این اساس کسانی که مطلع نشده‌اند یا جا مانده‌اند می‌توانند از فردا (۱۳ مهرماه) با مراجعه به سامانه طرح ملی اقدام مسکن به آدرس WWW.TEM.MRUD.IR برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان مهر ماه  اقدام کنند.

گفتنی است؛ با تصویب ستاد ملی کرونا، پرداخت تسهیلات  ودیعه مسکن به دو روش ممکن است که در مدل اول تسهیلات با نرخ ۱۳ درصد و سررسید یکساله به نحوی که یک دوازدهم معادل سود تسهیلات طی یک سال، ماهانه پرداخت و اصل بدهی در زمان اتمام قرارداد تسویه خواهد شد، به متقاضب پرداخت می شود.

آریاک سفر

لازم به ذکر است، در پایان سال اول در صورت تفاهم با بانک عامل با متقاضی، مانده بدهی می‌تواند طی ۳۶ قسط و با نرخ ۱۳ درصد تقسیط شود.

دومین روش در خصوص نوع تسهیلات نیز بدین‌شیوه مصوب شده است که با نرخ سود ۱۲ درصد و تقسیط ۳۶ ماهه (برای حداکثر تسهیلات تا ۳۰۰ میلیون ریال) و برای تسهیلات بیش از ۳۰۰ میلیون ریال با تقسیط ۶۰ ماهه، به نحوی که متقاضی در هر قسط بخشی از اصل و سود تسهیلات را پرداخت کند.

در صورت تمایل متقاضی، مدت بازپرداخت تسهیلات می‌تواند کاهش یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام ودیعه مسکن ؛ ثبت نام جاماندگان از فردا تا پایان مهرماه انجام می‌شود

  1. Ebrahim گفته:

    ما ۴سال مستاجر هستیم مینویسه تعلق نگرفته این چ کاریه همه مستاجرا لازم دارن همه گرفتارن بخصوص اونا که اول زندگیشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز