وام نقدی به چه افرادی پرداخت می شود؟

طبق اطلاعات موجود، بانک‌ها به مشتریان عادی خود که مدارک کاملی هم دارند به دلیل کمبود بودجه تسهیلات نمی‌دهد. اما در واقعیت برخی مشتریان ویژه بانک تسهیلات بالایی را در کمترین زمان دریافت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، بعضی بانک‌های بازار بزرگ تهران خدمات تسهیلاتی خوبی به مشتریان وِیژه خود ارائه می‌دهند. حتی برخی مشتریان این بانک‌ها به فاصله سه روز وام مورد نظر خود را دریافت کرده‌اند. عده‌ای دیگر هم پول خود را سپرده گذاری کرده و سودهای بالایی از آن می‌گیرند. در حالی که شورای پول و اعتبار نرخ سود سپرده را بین 10 تا 18 درصد اعلام کرده است. اما بعضی بانک‌ها از این مصوبه پیروی نمی‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یکی از مشتریان بانک‌های بازار بزرگ تهران در گفت و گو با تجارت نیوز اعلام کرده‌اند که ماهانه بین 500 تا 3 میلیارد تومان گردش حساب دارم. بانک به من گفت با سپرده یکساله و سرمایه دو میلیارد و 500 میلیون تومانی می‌توانم سود 25.5 درصدی بگیرم، یعنی ماهیانه 637 میلیون و 500 هزار تومان سود دریافت کنم.

همچنین یکی از این مشتریان ویژه برای دریافت وام ازدواج به بانک مراجعه کرده و از آنجایی که جزو افراد ویژه محسوب می‌شود با وجود مشکل و نقص در سپرده، توانسته سه روزه وام مورد نظر خود را دریافت کند.

خدمات تسهیلاتی بانک‌ها برای مشتریان ویژه

این در حالی است که افراد زیادی با وجود مدارک کامل و ارائه ضامن و حتی تشکیل سپرده و پر کردن حساب برای دریافت وام‌های ضروری معطل هستند و با جواب منفی از طرف بانک مورد نظر خود مواجه می‌شوند. اما گویا بانک‌ها به مشتریان ویژه خود انواع وام‌ها را در کمترین زمان ارائه می‌دهند. در حال حاضر بسیاری از بانک‌ها از پرداخت وام ودیعه مسکن که دستور دولت است، امتناع می‌کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز