وام یک میلیونی کرونا برای چه کسانی واریز شد؟

وام یک میلیونی کرونا که قرار بود هفته سوم آذرماه به حساب مشمولان واریز شود، دیروز یک هفته زودتر از موعد به حساب ۴ میلیون و661 هزار خانوار واریز شد.

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام بانک مرکزی وام یک میلیون تومانی کرونا دیروز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه به حساب ۴ میلیون و661 هزار خانوار واریز شده است. یعنی هنوز برای حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار این وام واریز نشده است.گویا قرار است این وام هفته آینده به حساب بقیه مشمولان واریز شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

وام یک میلیون تومانی کرونا به چه کسانی تعلق می گیرد؟

طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،همه کسانی که نوبت قبل وام کرونا دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت و بیمه ندارند، مشمول دریافت این وام هستند. اما افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی و بازنشستگان شامل این طرح نمی شوند.

آریاک سفر

همچنین در این مرحله امکان واریز تعداد ۱ هزار و ۹۲۸ فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطا‌ها میسر نشده است.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش تسنیم، بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یک‌میلیون‌تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد از محل باقی‌مانده منابع بسته جبرانی مصوب جلسه دوازدهم مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط 30ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

بعد از واریز وام یک میلیونی کرونا از طرف دولت به حساب مشمولان، قرار است یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نیز از اواخر آذرماه تا پایان سال جاری به‌مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت ‌شود.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز