وام قرض الحسنه ازدواج 12 هزار نفر به زودی پرداخت می‌شود(جزئیات)

وام ازدواج در سال 1400

وام قرض الحسنه ازدواج از جمله تسهیلاتی است که بانک ها بر اساس اولویت ثبت نام و تکمیل پرونده به زوج های واجد شرایط پرداخت می کنند. این تسهیلات امسال برای هر یک از زوجین 70 میلیون تومان و برای آقایان زیر 25 سال و خانم های زیر 23 سال 100 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چنانچه شما هم جزو زوج های جوان هستید هر یک از شما به عنوان عروس و داماد امسال می توانید از  وام قرض الحسنه ازدواج 70 میلیون تومانی و یا 100 میلیون تومانی – بسته به شرایط سنی – بهره مند شوید. به این منظور باید به سامانه وام ازدواج مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

چگونه برای وام ازدواج ثبت نام کنیم؟

این سامانه توسط بانک مرکزی راه اندازی شده و بعد از ثبت نام شما هم در نوبت دریافت وام قرار خواهید گرفت. همه بانک‌های عامل که توسط بانک مرکزی مکلف به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج شده اند به این سامانه متصل هستند و لازم نیست شما کار دیگری به جز ثبت درخواست وام انجام دهید.

آریاک سفر

در همین سامانه بانک مورد نظر هم برای پرداخت تسهیلات انتخاب می شود و زمانی که نوبت شما رسید، به شعبه بانک معرفی خواهید شد تا مدارک و ضمانت مورد نیاز را ارائه کنید.

کارمزد و اقساط وام چقدر است؟

کارمزد این وام 4 درصد و دوره بازپرداخت آن 10 ساله است. ضمنا اقساط وام 70 میلیونی رقمی حدود 583هزار تومان و اقساط وام 100 میلیونی حدود 833هزار تومان در ماه است.

وام ازدواج 12 هزار نفر به زودی پرداخت می شود

بنا به اعلام بانک تجارت، این بانک اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولویت های خود قرار داده و در مردادماه سال جاری به بیش از8 هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

همچنین 12014 نفر از واجدین شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که به زودی براساس ضوابط تعیین شده ،از سوی شعب بانک تجارت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه ازدواج 12 هزار نفر به زودی پرداخت می‌شود(جزئیات)

  1. سجاد ماهری گفته:

    سلام ،بنده ازدواج کردم اما وام نگرفته ام اکنون زمان عقد رسمی ام ۵ اسفند۹۶ است یعنی ۲۴ روز فاصله از یکم سال ۹۷ آیا راهی برای دریافت وام دارم ؟ قبلا کار نداشتم برای پرداخت اقساطش اما الان لازم دارم شدید در ضمن نامزد هستم و تازه کار پیدا کردم.ممنونم راهنمایی و امید خدا رو تودلم روشن کنید.

  2. مجید فرزانه گفته:

    با سلام و عرض ادب آیا به همسرم که درسال 91ازدواج کردیم ودارای یه فرزند هستیم و نکته مهم که موقع ازدواج بعد یه سال هم بانک ملت در دفتر پیشخوان ثبت نام کرده ودارای کد رهگیری میباشد بابت ازدواج و جهیزیه که الان چهل درصد آن را نداریم وام تعلق میگیرد مستاجر هم میباشیم باتشکرلطفا با ایمیل پاسخ دهید ممننون پس کو جواب

  3. فرید گفته:

    وام ازدواج 4 درصد نیست .
    سالیانه 4 درصد هست
    .
    هر سال از پولی که مونده ۴ درصد ازت میگیرند.
    که به عبارتی ۸یا۹درصد پاتون در میاد

  4. یحیی گفته:

    کارمزد 4درصد خندم میگیره اگه 4درصد هست چرا باید بعد ده سال منو خانمم 140میلیون گرفتیم باید 30میلیون کارمزد بدیم سال اول 5/600میلیون کم کردن ازپولم سال دوم 5میلیون سال سوم 4/400میلون همینطور هرساله باید یکجا این کارمزد بدی تا آخرین سال

  5. emad گفته:

    من خودم وام ازدواج گرفتم البته 140 میلیون بخاطر اینکه خانواده ایثارگر هستم سال اول کارمزد 56/000/000 ریال هست حساب کنی بیشتر از 4درصد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز