امکان تامین مالی برای شرکت‌های دانش بنیان

لست سکند

تامین سرمایه تمدن با استفاده از یک محصول فناور محور امکان تامین مالی را برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم کرده است. تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان از با استفاده از محصول «آی بی کراد» انجام می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن، آی بی کراد یکی از محصولات فناورانه تامین سرمایه تمدن است که اواخر سال گذشته با هدف مشارکت مردم به عنوان سرمایه گذار در توسعه طرح‌های اقتصادی شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعالیت خود را آغاز کرد. تامین مالی با استفاده از این ابزار به شکل جمعی است که شیوه جدیدی محسوب می‌شود. این شیوه تامین مالی به منظور تامین تمام یا بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت آغاز یک کسب و کار جدید یا ادامه کسب و کار موجود است. از زمان آغاز به کار فعالیت سکوی آی بی کراد تا به حال، شش شرکت موفق به تامین مالی از این طریق شده‌اند. هم اکنون درخواست شرکت‌های متعددی نیز در حال بازبینی و آماده سازی است تا در بستر آی بی کراد منتشر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته بهنام محسنی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن، این مجموعه در نظر دارد تا در آینده نزدیک شرایط بهتری برای تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان فراهم آورد و از این طریق به توسعه آن‌ها کمک کند.

درباره دیگر محصولات فناورانه تامین سرمایه تمدن بدانید

تامین سرمایه تمدن علاوه بر آی بی کراد، محصولات فناورانه دیگری به نام «آی بی شاپ»، «آی بی تریدر» و «آی بی پی» را نیز به کاربران خود معرفی کرده است. آی بی شاپ اولین سامانه آنلاین سرمایه گذاری در کشور است و آی بی تریدر نیز به صورت اختصاصی تمام مراحل ارائه خدمات سرمایه‌ای شرکت تمدن را به شکل آنلاین ارائه می‌دهد. آی بی پی هم برای مدیریت پرداخت‌ها، ثبت اسناد، انواع اعتبارسنجی اتوماتیک قبل از پرداخت، امضای دیجیتالی کارتابلی و در نهایت پرداخت گروهی و مجزا به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تامین سرمایه تمدن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز