مبلغ اقساط وام 100 میلیون تومانی خرید کالا چقدر است؟

افرادی که خواهان وام لوازم خانگی هستند، می‌توانند به سایت جهاد کالا مراجعه کرده و در «ثبت طرح ملی» ثبت نام کنند. این وام 100 میلیون تومانی تحت شرایط ویژه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که متقاضی این وام 100 میلیون تومانی هستند، باید زوج جوان باشند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات در قالب کارت‌های اعتباری 30 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. متقاضیان برای پرداخت این وام نیازی به ضامن معتبر یا چک و سفته یا سند ملکی ندارند و صدور کارت‌ها برای آن‌ها با اعتبارسنجی سیستمی انجام می‌شود. افراد بعد از اینکه فرایند ثبت نام خود را در جهاد کالا به پایان رساندند و مشمول دریافت تسهیلات شدند، کارت اعتباری برای آن‌ها به آدرس مورد نظرشان پست خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سود این تسهیلات 18 درصد بوده و دوره بازپرداخت آن 3 سال اعلام شده است. با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. جمع کل اقساط، 130 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و سود کل وام 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

وام 100 میلیون تومانی خرید کالا به همراه تخفیف!

لازم به ذکر است افرادی که برای این تسهیلات درخواست می‌دهند، باید کالاها را از مراکز مشخصی خریداری کنند که ایرانی هستند. ضمنا کالاهای خریداری شده در قالب این کارت‌ها، 5 درصد زیر قیمت بازار فروخته خواهند شد.

سامانه جهاد کالا به منظور تسهیل خرید و پیدا کردن سریع کالای مورد نظر راه اندازی شده و خریداران از هر نقطه‌ای از ایران آغاز به کار کرده و همچنان در حال خدمت رسانی است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز