وام ازدواج 120 میلیون تومانی از امروز پرداخت می شود

لست سکند

هاشم مولایی، رئیس دایره اعتبارات بانک‌ها در بانک مرکزی، اعلام کرده که پرداخت وام قرض الحسنه 120 میلیون تومانی ازدواج از دهم فروردین ماه به شبکه بانکی ابلاغ و یک هفته نیز زمان برای ارسال به تمامی بانک‌ها و شعب در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به گفته مولایی، از امروز فرآیند ثبت نام و پرداخت تسهیلات ازدواج آغاز می‌شود. مولایی بیان کرده که 100 درصد منابع لازم برای تسهیلات ازدواج از طریق منابع قرض الحسنه مشتریان و بانک‌ها تامین خواهد شد. البته برای تامین 50 درصد منابع مازاد هم از حساب جاری بانک‌ها بهره گرفته می‌شود. طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، این وام‌ قرض الحسنه به زوج‌هایی که کمتر از 50 سال سن دارند، پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هنوز هم به زوج‌ها با شرایط سنی خاص مبلغ بیشتری وام ازدواج پرداخت می‌شود. براساس طرح تشویقی برای جوانی جمعیت، برای زوج پایین 25 سال و زوجه کمتر از 23 سال، 30 میلیون تومان به مبلغ وام 120 میلیون تومانی اضافه خواهد شد.

شرایط دریافت وام 120 میلیون تومانی ازدواج

متقاضیان وام ازدواج باید در سایت معرفی شده بانک ملی ثبت نام داشته باشند و کد رهگیری 10 رقمی را دریافت کنند. بعد از تعیین شعبه، متقاضیان 12 روز کاری برای مراجعه به بانک و شعبه مربوط فرصت خواهند داشت. سپس شعبه برای تکمیل مدارک 45 روز به متقاضیان وقت می‌دهد و بعد از انجام این مرحله، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

شرایط عمومی برای درخواست این تسهیلات، داشتن تابعیت ایرانی، کارت ملی و کد پستی محل سکونت است. افرادی که تاریخ عقد ایشان بعد از اولین روز سال 1397 باشد امکان درخواست این وام را دارند. افرادی که قبلا از این تسهیلات استفاده کرده‌اند، امکان درخواست مجدد این وام را نخواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز