وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی بانک صادرات تحت چه شرایطی پرداخت می شود؟

لست سکند

بانک صادرات از جمله مجموعه‌هایی است که برای رفع احتیاجات ضروری زوج‌ها، به دستور بانک مرکزی، وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت می‌کند. این وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی به زوج‌های واجد شرایط پرداخت می‌شود و گاهی تا 100 میلیون تومان برای هر یک از عروس و دامادها افزایش پیدا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد واجد شرایطی که خواهان وام ازدواج هستند ابتدا باید در سایت رسمی معرفی شده توسط بانک مرکزی ثبت نام داشته باشند. سپس در صورت وجود منابع مالی کافی و داشتن شرایط لازم، از طریق همان سایت به یکی از شعب بانک‌های عامل ارجاع داده خواهند شد. در صورتی که این افراد به یکی از شعب بانک صادرات ارجاع داده شوند، باید ضامن رسمی داشته باشند. داشتن سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

داغ ترین مطالب امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این وام قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. تنها وام گیرندگان باید 4 درصد کارمزد سالیانه را بپردازند. ضمنا حداکثر زمان بازپرداخت این وام 120 ماه است. پرداخت هزینه‌های جانبی برای وام ازدواج هم برعهده وام گیرندگان خواهد بود.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی بانک صادرات

مبلغ این وام برای هر زوج 70 میلیون تومان است. اما در صورتی که سن پسران زیر 25 سال و سن دختران پایین 23 سال باشد، به هر یک از این زوج‌ها 100 میلیون تومان وام ازدواج تعلق خواهد گرفت. اگر یکی از زوج‌ها شرایط سنی مذکور را داشته باشد تنها به همان شخص وام 100 میلیون تومانی پرداخت می‌شود و دیگری همان 70 میلیون تومان را دریافت خواهد کرد.

میزان اقساط وام 70 میلیون تومانی با کارمزد و شرایط بازپرداخت مذکور، 583 هزار و 333 تومان است. قسط‌های وام ازدواج 100 میلیون تومانی هم 833 هزار و 333 تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی بانک صادرات تحت چه شرایطی پرداخت می شود؟

  1. ناصر بازنشسته معلم گفته:

    بانک صادرات بمن معلم بازنشسته که نزدیک دوماه مدارک اعتبار سنجی نامه کسرحقوق را تحویل و تشکیل پرونده داده ام از پرداخت وام خودداری می‌کند وچون حقوق بگیر ان بانک هستیم بانکهای دیگر وام نمیدهند وضع بدتر شد.

  2. محمدرضارحیمی گفته:

    سلام درمورد وام هفتاد وصد تومنی مگه ۴درصد نیست پس چرا صدتومنی ماهی۸۳۳ وهفتادهم ماهی پانصد‌خورده است اگه اقساط ۱۲۰ ماهه باشه که بالای یکمیلیارد باید قسط بدند۱۲۰ضرب ماهیانه هشتصدوسی وسه وانهم ۱۲۰ پانصد‌ هشتاد

  3. حمیدرضا نوری گفته:

    بازنشسته کشوری هستم الان مدت ۳ ماه است برای وام ۱۰۰ میلیونی از طریق سامانه شمس اقدام کرده و حقوق بگیر بانک صادرات هستم، ولی متاسفانه خبری از وام نیست و مسئول اعتبارات گفت بیخودی منتظر نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز