وام ارزان دو میلیارد تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک آینده در اقدامی به مددجویان و همچنین کارفرمایان طرح‌های اشتغال زایی سازمان بهزیستی کل کشور تسهیلاتی با کارمزد 4 درصد اعطا می‌کند. حداکثر این مبلغ برای مددجویان یک میلیارد تومان و برای کارفرمایان دو میلیارد تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک آینده مطابق با مقررات بانک مرکزی، تحت شرایطی به مددجویان و کارفرمایان تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌کند. مددجویان باید از طرف بهزیستی معرفی نامه داشته باشند تا امکان دریافت تسهیلات وام قرض الحسنه خوداشتغالی را پیدا کنند. کارفرمایان هم به ازای جذب 40 نیروی کار فعال وام 2 میلیارد تومانی با کارمزد پایین و مدت زمان طولانی بازپرداخت دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در همین راستا، اسدالله حیدری، مدیر کل بهزیستی استان البرز، از شعبه عظیمیه کرج در خصوص پرداخت وام قرض الحسنه به افراد واجد شرایط این مجموعه قدردانی کرد.

دیگر تسهیلات اعطایی بانک آینده

بانک آینده، مطابق قوانین بانک مرکزی، منابع مالی خود را برای پرداخت دیگر تسهیلات هم صرف می‌کند. این بانک از ابتدای شهریورماه تاکنون بیشتر از 3 هزار و 460 فقره تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن، در حدود هزار و 598 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است. مستاجران با ثبت نام در سامانه وزارت راه و شهرسازی و سپس احراز شرایط امکان دریافت این نوع تسهیلات را دارند.

همچنین این بانک در آبان ماه 882 فقره وام ازدواج به مبلغ 737 میلیارد ریال به افراد واجد شرایط اعطا کرده است. با این وجود، طبق آخرین آمار ارائه شده وبسایت بانک آینده در بیست و پنجم آبان ماه، بالغ بر 2 هزار و 300 نفر در نوبت دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک آینده بودند.

پرداخت تسهیلات کرونا، کسب وکار، خرید کالا و… هم از دیگر خدمات ریالی این مجموعه است که تحت شرایطی به متقاضیان دارای صلاحیت واگذار می‌شود.

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز