شرایط دریافت وام فوری 20 میلیون تومانی (بدون نیاز به ضامن)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک آینده به منظور کاهش هزینه خرید کالا با توجه به شرایط تورمی کنونی به مشتریان خود در قالب طرح «آینده داران» وام فوری اعطا می‌کند. افراد با این وام امکان خرید کالا از مجموعه ایران مال، بازار بزرگ ایران، را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک آینده این طرح را به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دوره کرونا اجرایی کرد. متقاضیان دریافت تسهیلات آینده داران باید دارای حساب بلندمدت در بانک آینده باشند. در واقع این طرح مختص افرادی است که حساب بلندمدت یا شتاب با آینده ساز در یکی از شعب بانک آینده دارند. لازم به ذکر است که افراد متقاضی دریافت این نوع تسهیلات نباید بدهکاری یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

پربازدیدترین ویدیو امروز را ببینید:

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سقف این وام 20 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن بسته به دوره بازپرداخت متفاوت است.

در صورتی که بازپرداخت وام شش ماهه باشد، نرخ سود چهار درصد و در صورت پرداخت اقساط در 12 ماه، سود تسهیلات هشت درصد خواهد بود. وام گیرندگان بعد از دریافت مبلغ تسهیلات حداکثر تا 60 روز فرصت دارند به صورت حضوری از ایران مال خرید داشته باشند.

مبلغ اقساط طرح تسهیلاتی آینده داران چقدر است؟

افراد متقاضی دریافت این تسهیلات بانک آینده نیازی به ارائه ضامن ندارند و ضمانت اصلی طرح مذکور مسدودی سپرده آن‌ها است. وام گیرنده تا زمانی که اقساط را به صورت کامل تسویه نکند امکان استفاده از سپرده خود را نخواهد داشت.

حداکثر زمان تسویه حساب هم 12 ماه است. در صورتی که فردی سقف تسهیلات آینده داران را با سود هشت درصد و مهلت بازپرداخت 12 ماهه دریافت کند، باید ماهانه یک میلیون و 739 هزار و 769 تومان قسط بدهد. کل سود وام هم 877 هزار و 223 تومان اعلام شده است.

مرتبط با : بانک آینده
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام فوری 20 میلیون تومانی (بدون نیاز به ضامن)

  1. کیا گفته:

    خوب این چه کاریه، ما ماهیانه بیایم بحساب بانک یک میلیون و خورده ای بریزیم بعد همون پول خودمونو بعد از یکسال بهمون بر می‌میگردونن بعد تازه هشت درصد هم از پول خودمون ک پس انداز شده، سود میگیرن!!! خوب خودمون ماهی یکو هشتصد میریزیم بحسابمون بعد از یکسال استفاده می‌کنیم تازه هشت درصد هم سود نمیدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز