وام اجاره و خواهش جالب آقای وزیر از بانک‌ها !

لست سکند

در حالی که مسئولان وزارت راه و شهرسازی اظهارات فراوانی درباره پرداخت وام اجاره از یک ماه پیش تاکنون داشته اند، امروز وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد این وام تا امروز تنها به 317 نفر پرداخت شده است!

به گزارش کاماپرس، وام اجاره یکی از تمهیدات دولت برای ساماندهی بازار اجاره و کاستن از فشار اجاره های سنگین بر مستاجران کم درآمد بود که مدتها درباره آن صحبت می شد و حدود دو هفته از اجرایی شدن آن نیز می گذرد.

کامنت های متعددی به کاماپرس از سوی مخاطبان داده شده که در آنها مستاجران از تلاش بی ثمر برای دریافت این وام سخن گفته اند. بنابر اظهارات این مستاجران بسیاری از بانک ها از پرداخت این وام به دلیل نبودن منابع یا ابلاغ نشدن دستورالعمل طفره می روند و برخی از وام ها به صراحت اعلام می کنند چنین وامی را پرداخت نمی کنند.

امروز وزیر راه و شهرسازی از پرداخت این وام به 317 نفر سخن گفت و این درحالیست که تعداد متقاضیان وام اجاره بسیار بیشتر از این تعداد است و لازم است مسئولان برای شتاب بخشیدن به روند پرداخت این وام تلاش بیشتری انجام دهند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به ایرنا گفته است: با همه مدیرعاملان بانک‌هایی که سهم بیشتری در اعطای وام اجاره دارند تلفنی صحبت کردم و همه قول دهند که به کار خود سرعت دهند و حجم کار را افزایش دهند.

راز آسمان پایتخت

وی همچنین اظهار کرده است که تعداد خانواده‌های شناسایی واجد شرایط این وام از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است هیچ مانع و ابهامی وجود ندارد و تنها خواهش دارم بانک‌ها به کار خود سرعت دهند و تعداد بیشتری از شعب بانک‌ها روزانه به مردم وام دهند تا مستاجران از انتظار خارج شوند اما آیا برای وادار شدن بانک ها به پرداخت وام اجاره خواهش وزیر کافیست؟!

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز