وام اجاره و یک نکته مهم برای متقاضیان این تسهیلات

تور لحظه آخری-کاماپرس

وام اجاره از سوی دولت برای حمایت از مستاجران کم درآمد در نظر گرفته شده است و متقاضیان این وام باید در مهلتی که از سوی مسئولان وزارت مسکن تعیین شده اطلاعات خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند در غیر این صورت از دریافت وام محروم می شوند.

به گزارش کاماپرس، با افزایش شدید قیمت مسکن و به دنبال آن گران شدن اجاره ها بسیاری از مستاجران در فراهم کردن ودیعه دچار مشکل شدند. دولت برای حمایت از مستاجران کم درآمد طرح وام اجاره را اجرایی کرد.  این طرح بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون به پرداخت وام به هزاران مستاجر منتهی شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مستاجران متقاضی وام اجاره همچنان می توانند درخواست خود را برای دریافت این وام در سامانه ای که به این منظور طراحی شده ثبت کنند. معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این باره به نکته مهمی اشاره کرده و گفته است : متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان آبان ماه فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند.

اخبار مهم روز را بخوانید:

ضرورت تکمیل اطلاعات متقاضیان وام اجاره در سامانه تا پایان آبان ماه

راز آسمان پایتخت

محمود محمودزاده اظهار کرد: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن حدود ۲۰۰ هزار نفر در سامانه اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir ثبت نام کردند که در مجموع با مرحله اول به بیش از ۶۵۰ هزار نفر رسید.

بنا به اعلام ایسنا نکته مهمی که وی بر آن تاکید کرد این است که متقاضیانی که در سامانه ورود کردند باید به فوریت حداکثر تا پایان آبان ماه اطلاعات خود را تکمیل کنند و اگر این کار را انجام ندهند امکان پالایش و به تبع آن امکان معرفی به بانک وجود ندارد. این موضوع هم فقط در اختیار خودشان است که پرونده را تکمیل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: از کل ثبت نام کنندگان تاکنون ۲۳۵ هزار نفر به بانکها معرفی شدند که حدود ۷۰ هزار نفر توانستند تسهیلات را دریافت کنند. به گفته محمودزاده، سرعت پرداختی ها تقریبا ثابت است. در بانک نیز متقاضیان باید یک سری مدارک برای تکمیل پروسه پرداخت ارایه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز