واریز 1.2 میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری؛ 1.2 میلیون تومان با هدف تامین اعتبار خرید کالا به حساب بازنشستگان کشوری واریز کرد.

به گزارش کاماپرس، صندوق بازنشستگی کشوری در مرحله‌ دوم طرح یاری که از اول مرداد ماه و با هدف تامین اعتبار خرید کالا برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران آغاز شده، اعتبار خرید کالا به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را به صورت کیف پول در حساب بازنشستگان و وظیفه‌بگیران واریز کرد و قرار است که این مبلغ به صورت چهارماهه از حقوق آنها، کسر ‌شود.
در مرحله نخست طرح یاری علاوه بر بازنشستگان، وظیفه بگیران تک ورثه هم می توانستند از این اعتبار خرید استفاده کنند اما در این مرحله، با توجه به تقاضای متقاضیان طرح و دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، کلیه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل 1.2 میلیون تومان باشد، امکان برخورداری از طرح یاری را دارند.

احتمال فصلی شدن پرداخت اعتبار خرید کالا

به گزارش ایسنا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره محدودیت زمانی این اعتبار خرید کالا، می گوید: این طرح یک ماهه است و تا پایان مرداد ماه قابل اجراست اما در نظر داریم به صورت فصلی این مبلغ را در کارت حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران شارژ کنیم که در ابتدای فروردین‌ماه هم مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حساب برخی بازنشستگان شارژ شد.
محمود مرتضایی‌فرد ادامه می دهد: حالا مرحله‌ی دوم این طرح آغاز شده که این مبلغ تنها برای خرید از فروشگاه رفاه در نظر گرفته شده است.
مرتضایی‌فرد در پاسخ به این سوال که طرح یاری مشمول چه بازنشستگانی می‌شود، اظهار کرد: در مرحله‌ی اول، این طرح برای برخی بازنشستگان اجرایی شد اما با توجه به افزایش درخواست‌ها و تاکید مدیرعامل حالا این طرح برای همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران قابل استفاده است.
او تصریح می کند: همه خدمات این طرح به صورت غیرحضوری بوده و نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام یا درخواست کسر از حقوق نیست و کاملا این طرح به صورت سیستمی فعال است.

آریاک سفر

مطالب مرتبط را بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز