واریز یارانه دی ماه از فردا؛ مبلغ یارانه جدید دو برابر می‌شود؟

طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه معیشتی دی ماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد، اما یارانه جدید همچنان در ابهام به سر می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ افتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، امید حاجتی گفت: بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گفته وی، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

آریاک سفر

گفته‌های حاجتی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که یارانه معیشتی در دی‌ماه بدون تغییر پرداخت خواهد شد و با توجه به این‌که مشمولان یارانه جدید همان یارانه‌بگیران معیشتی هستند، احتمال پرداخت یارانه جدید کم شده است.

بیشتر بخوانید:

یارانه معیشتی همان پرداخت نقدی است که از آبان ماه ۱۳۹۸ ، در دستور کار قرار گرفت و در دهم هر ماه واریز می‌شود، مشمولان کمک‌معیشتی حدود ۶۰ میلیون نفر هستند. اما در اواخر آذرماه ۱۴۰۰، محسن رضایی اعلام کرد که در اوایل دی ماه یارانه جدید با افزایش دو برابری یارانه‌ها پرداخت خواهد داشت.

در حالی که گفته می‌شد در مورد زمان پرداخت هنوز توافقی صورت نگرفته است و وزیر اقتصاد اعلام کرد که زمان مشخصی برای پرداخت یارانه جدید در دی ماه نیست. با این وجود، احتمال پرداخت با یارانه معیشتی مطرح بود، چرا که جمعیت مشمول یارانه جدید همان یارانه‌بگیران معیشتی هستند.

با این حال تازه‌ترین اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد یارانه معیشتی دی‌ماه نشان داد که یارانه جدید همراه با معیشتی پرداخت نمی‌شود.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز