هیوندای سانتافه 2023 ؛ شاسی بلندی میلیاردی در بازار ایران (ویدیو)

لست سکند

سانتافه یکی از شاسی بلندهای محبوب برند کره ای هیوندای است و از نظر قد و قواره بین شاسی بلندهای هیوندای سانتافه و هیوندای پالیسید قرار می گیرد و مدل جدید این شاسی بلند با دو ردیف صندلی و چند پیشرانه متفاوت به بازار عرضه شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای سانتافه مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هیوندای سانتافه مدل 2023 به طور استاندارد از تجهیزات مناسبی برخوردار است و با چند موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. موتور استاندارد یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری است که 191 اسب بخار قدرت دارد و چنانچه نیروی بیشتری بخواهید می توانید موتور 2.5 لیتری توربو را خریداری کنید که277 اسب بخار نیرو تولید می کند. هر دو موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند که به صورت استاندارد نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند ولی سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است.

راز آسمان پایتخت

مدل هیبرید هیوندای سانتافه مدل 2024 به یک موتور چهار سیاندر 1.6 لیتری مجهز است که در کنار موتورهای برقی در مجموع 226 اسب بخار نیرو تولید می کنند. این مدل به صورت استاندارد چهار چرخ محرک است و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

قیمت هیوندای سانتافه 2023

در بازارهای جهانی قیمت تیپ پایه SE در حدود 29785 دلار، قیمت تیپ  Blue hybrid در حدود 37245 دلار و قیمت تیپ Limited PHEV  در حدود 48705 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این شاسی بلند به کشورمان چه قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز