ماشین هیوندای آی 20 با فیس لیفت جدید رونمایی شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

ویژگی‌های فنی و ظاهری خودرو سوپرمینی هیوندای آی 20 در سال 2023 دستخوش تغییراتی شده و در سه تیپ در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای آی 20 در سال 2023 فیس لیفت و در سه تیپ به بازار عرضه شده است. تیپ پایه Advance به تجهیزات زیادی از جمله رینگ‌های فولادی 16 اینچی، چراغ و چراغ ترمز ال ای دی، نمایشگر 8 اینچی تفریحات و سرگرمی، تهویه مطبوع، کروز کنترل، سنسور پارک در جلو و عقب و دوربین دید عقب مجهز شده است.

تیپ میانه Premium از رینگ‌های 17 اینچی، نمایشگر بزرگتر 10.25 اینچی، برف پاک‌کن اتوماتیک، آینه الکتروکرومیک، نورپردازی فراگیر کابین و گرم کن صندلی و غربیلک فرمان بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

تیپ فول آپشن Ultimate سیستم دسترسی و استارت بدون کلید، شارژ وایرلس تلفن همراه و سیستم صوتی Bose را نیز به تجهیزات فوق می‌افزاید.

هر سه تیپ به صورت استاندارد به یک موتور سه سیلندر 99 اسب بخاری توربو مجهز هستند که در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار می‌گیرد. خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای اضافی گیربگس هفت سرعته دو کلاچه را به صورت سفارشی خریداری کنند. آپشن‌های دیگری مانند پکیج ایمنی اکتیو و سیستم هشدار نقاط کور نیز قابل خریداری هستند.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز