هوندا سیویک هاچ بک 2024 چه ویژگی هایی دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

نسل یازدهم هوندا سیویک یک خودرو جمع و جور و اقتصادی است و با این که تقاضا برای خودروهای برقی در حال افزایش است، کمپانی هوندا نیاز مشتریان به خودروهای بنزینی و ساده‌ای که تجهیزات خوبی داشته باشند را به خوبی درک کرده و مدل 2024 آن را روانه بازار کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هوندا سیویک همیشه خودرویی امن با قیمتی مناسب بوده است و مدل 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیشتر شنیده شده بود که نسخه هیبریدی در سال 2024 عرضه خواهد شد ولی کمپانی هوندا اعلام کرده است که این مدل در سال 2025 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

هوندا سیویک هاچ بک مدل 2024 در چهار تیپ LX، Sport، EX-L و Sport Touring به بازار عرضه می شود. تیپ‌های LX وSport  به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی مجهز هستند که 158 اسب بخار نیرو و 187 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 این تیپ‌ها با گیربکس دستی 9.2 ثانیه اعلام شده است. موتور تنفس طبیعی این تیپ ها می‌تواند به حداکثر سرعت 220 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

راز آسمان پایتخت

تیپ‌های EX-L و Sport Touring از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو بهره می‌برند که 188 اسب بخار نیرو و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همین موتور بر روی هوندا CR-V  مدل 2024 نیز تعبیه شده است. شتاب صفر تا 100 این تیپ ها با گیربکس دستی 7.3 ثانیه و با گیربکس متغیر پیوسته (CVT) 7.5 ثانیه اعلام شده است.

از تجهیزات استاندارد تیپ پایه LX می توان به نمایشگر لمسی 7.0 اینچی، سیستم صوتی 160 واتی به همراه چهار بلندگو، درگاه یو اس بی برای شارژ لوازم برقی، پریز برق 12 ولت، تهویه مطبوع اتوماتیک تک نقطه ای و شیشه های تمام برقی اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز