تویوتا کرولا مدل 2024 ؛ انتخابی هوشمندانه

انتخاب تویوتا کرولا از سگمنت سدان‌های جمع و جور می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. خریداران این خودرو علاوه بر لذت بردن از سواری نرم، از کابینی با کیفیت و فناوری‌های ایمنی پیشرفته نیز بهره‌مند خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگرچه تویوتا کرولا نیز مانند برادر بزرگش یعنی تویوتا کمری از تجهیزات ایمنی بسیار خوبی برخوردار است، ولی شاید شور و هیجان سواری آن به پای مزدا 3 یا هوندا سیویک تورینگ نرسد.

تویوتا کرولا مدل 2024 فقط با یک نوع موتور به بازار عرضه می‌شود در حالیکه رقبایش انتخاب‌های بیشتری به مشتریان می‌دهند، با این حال همین موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری بیشتر از موتور رقبایی مانند تیپ پایه هوندا سیویک یا هیوندای الانترا نیرو تولید می‌کند و از آن‌ها نیز کم مصرف‌تر است.

تویوتا کرولا مدل 2024 فقط با گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده و سیستم چهار چرخ محرک جزو آپشن‌های استاندارد نیست، مگر این که نسخه هیبریدی را انتخاب کنید. از تجهیزات استاندارد این سدان پرطرفدار می‌توان به سیستم ایمنی Toyota Safety Sense، سیستم هشدار عبور از خط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

تیپ XSE تویوتا کرولا مدل 2024 با موتور 2.0 لیتری و گیربکس CVT در سیکل ترکیبی و در هر 100 کیلومتر 05/8 لیتر بنزین مصرف می‌کند. همچنین چنانچه مدل کم مصرف‌تری بخواهید باید نسخه هیبریدی را انتخاب کنید.

گفتنی است تاکنون اطلاعات فنی کاملی از تویوتا کرولا مدل 2024 منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود مانند گذشته در چهار تیپ LE، XLE، SE و XSE در اختیار مشتریان قرار بگیرد. حتی انتخاب تیپ پایه LE  نیز گزینه بسیار خوبی است و سیستم تفریحات و سرگرمی و پنل ابزار آن نیز به روزرسانی شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز