هنرپیشه سریال بازی مرکب جایزه گلدن گلوب را گرفت

لست سکند

شب گذشته، مراسم گلدن گلوب بر خلاف هر سال، بدون حضور بازیگران سرشناس و در پخش زنده از تلویزیون ان‌بی‌سی آمریکا برگزار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اما جشنواره کم‌رمق امسال، برای کره‌ای‌ها جایزه داشت؛ «او یونگ سو» بازیگر ۷۷ ساله به عنوان نخستین فرد کره‌ای به خاطر بازی در سریال بازی مرکب برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای مجموعه‌های درام شد. این سریال، محبوب‌ترین اثر نتفلیکس در 94 کشور است.

گفتنی است امسال در بخش بهترین فیلم خارجی که فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی هم نامزد بود، نهایتا جین کمپیون، فیلمساز استرالیایی جایزه بهترین فیلم امسال جوایز گلدن گلوب در بخش درام را برای فیلم وسترن «قدرت سگ» دریافت کرد.

راز آسمان پایتخت

این فیلم، دو جایزه دیگر هم گرفت؛ کدی اسمیت-مک‌فی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

بازسازی فیلم «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ هم برنده جایزه بهترین فیلم در بخش موزیکال/کمدی شد.

نیکول کیدمن، بازیگر سرشناس هالیوود، برای بازی در نقش لوسیل بال، خواننده و بازیگر اسطوره‌ای در فیلم ریکاردو بودن ساخته آرون سورکین، پنجمین جایزه گلدن گلوب خود را به عنوان بهترین بازیگر زن در بخش درام دریافت کرد.

همچنین سریال تلویزیونی وراثت هم سه جایزه بهترین سریال تلویزیونی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.

اتهامات فساد و انتقادات از عدم تنوع در میان داوران گلدن گلوب، باعث شد این دوره از جشنواره به حاشیه رانده شود. سال گذشته هم انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که مسئول برگزاری مراسم گلدن گلوب است با این انتقاد مواجه شد که در بین اعضای آن اقلیت‌های قومی و نژادی، و به ویژه حتی یک سیاه پوست نیز وجود نداشته است.

با این حال، میکائلا جی رودریگز، بازیگر تراجنسیتی آمریکایی به عنوان نخستین فرد تراجنسیتی برنده جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد. این بازیگر ۳۱ ساله به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی ژست برنده جایزه بهترین بازیگر زن در مجموعه‌های درام شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز