همه چیز درباره گوشی های جدید گلکسی اس

تور لحظه آخری-کاماپرس

سامسونگ اخیرا گوشی‌ های جدید گلکسی اس را با نام‌های اس 22، اس 22+ و اس 22 اولترا معرفی و به بازار عرضه کرده است. هر سه مدل این گوشی‌های اس نسبت به سری‌های قبلی، قابلیت‌های جدیدی پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهم‌ترین قابلیت‌های هر سه مدل گوشی‌های سری اس، همگام سازی راحت با برنامه‌های آفیس مایکروسافت، افزایش کیفیت دوربین پشت و جلو و بالا رفتن قابلیت پردازنده است. اما هر کدام از این مدل‌های جدید عرضه شده هم با هم تفاوت‌هایی دارند. به همین دلیل هر فرد به تناسب هزینه‌ای که می‌پردازد باید گوشی مناسب کار خود را خریداری کند. در ادامه این مطلب تفاوت عمده سه مدل جدید معرفی شده گوشی‌های گلکسی سری اس بیان می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

گلکسی اس 22 و استفاده از قلم

افرادی که برای استفاده از نسخه گلکسی اس از قلم استفاده می‌کنند، بهتر است گوشی اس 22 اولترا را بخرند. این قلم با قابلیت‌های نوشتن و ویرایش اسناد، طراحی ایده‌های جدید، مدیریت و کنترل فایل‌های مختلف و انجام کارها دقت مناسبی دارد که در کنار ویژگی‌های اس 22 اولترا گستردگی زیادی پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

صفحه نمایشگر کدام مدل مناسب است؟

اگر فردی مایل به داشتن گوشی کوچک و جمع و جور باشد، گلکسی اس 22 با صفحه نمایش فول اچ دی+ و نرخ تازه سازی 120 هرتزی، گزینه خوبی برای وی محسوب می‌شود. اما طرفداران گوشی‌های بزرگ‌تر بهتر است مدل اس 22+ را انتخاب کنند که صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد و میزان روشنایی آن هم 25 درصد بیشتر از مدل قبلی است.

صفحه نمایش اس 22 اولترا با اندازه 6.8 اینچی و وضوح دبلیو اچ کیو دی+ و نرخ تازه سازی 120 هرتزی، جزئیات دقیقی را از تصاویر نمایش می‌دهد و برای افراد بادقت مناسب به نظر می‌رسد.

دوربین گوشی های جدید گلکسی اس

قدرت دوربین‌های سری جدید سامسونگ بهتر شده و تصاویر را با جزئیات بیشتر عکسبرداری می‌کند. مدل اس 22 و اس 22+ وضوح 50 مگاپیکسلی دارد، اما وضوح دوربین اس22 اولترا به 108 مگاپیکسل می‌رسد. قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 8 کا در تمامی مدل‌های جدید سری اس وجود دارد. دوربین‌های سه مدل جدید گوشی‌های اس به برنامه اکسپرت آر ای وی مجهز هستند.

شارژ و حافظه گوشی‌های جدید سامسونگ

ضمنا قابلیت ذخیره سازی دو مدل اس 22 و مدل بالاتر آن 128 و 256 مگابایت با قابلیت ذخیره سازی 8 گیگ است. اما مدل اس 22 اولترا علاوه بر ظرفیت 128 و 256 مگابایتی، فضای ذخیره سازی 512 مگابایتی هم دارد. رم این مدل برای ظرفیت 256 و 512 مگابایتی به 12 گیگ می‌رسد.

ظرفیت باتری این مدل گوشی‌های سامسونگ بالا رفته و در مدل‌های اس 22+ و اس 22 اولترا به حداکثر رسیده است. هر سه مدل گوشی‌ها دارای شارژ فوق سریع هستند و در صورت کمبود شارژ امکان پاسخگویی فوری را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز