همه چیز درباره وام 8 میلیون تومانی بانک سامان

لست سکند

یکی از وام‌های پرداختی بانک سامان مربوط به خرید کالاهای بادوام است. در صورت وجود منابع داخلی این بانک، افراد متقاضی با ارائه مدارک لازم امکان دریافت این نوع تسهیلات را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که شخصی برای خرید لوازم خانگی کمبود نقدینگی داشته باشد، امکان درخواست این وام را دارد. البته بانک سامان در صورت داشتن منابع داخلی کافی، تسهیلات خرید کالای بادوام را پرداخت می‌کند. این مبلغ تسهیلات در واقع یک مورد کمک کننده به متقاضیان است تا به وسیله آن کالای مورد نظر خود را بخرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق اطلاعات موجود در وبسایت بانک سامان، مبلغ این نوع تسهیلات متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود و در حالت کلی حداکثر میزان مبلغ این تسهیلات 8 میلیون تومان است. افرادی دارای سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و بانک مرکزی امکان درخواست این نوع وام را دارند.

سقف مدت زمان بازپرداخت این وام 3 سال اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید 20 درصد از مبلغ تسهیلات را به عنوان وثیقه در بانک سامان سپرده گذاری کنند. نرخ سود این وام مشابه نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی اعلام شده است.

شرایط لازم برای دریافت وام کالای بادوام بانک سامان

افراد بالای 18 سال امکان درخواست این وام را دارند. ضمنا متقاضیان نباید هیچ گونه چک برگشتی یا بدهی در سیستم بانکی داشته باشند. در صورت داشتن این شرایط و بقیه مدارک ضروری اولیه، بانک اقدام به اعتبارسنجی متقاضی خواهد کرد. با تایید بانک، مبلغ تسهیلات، سود و اقساط آن مشخص و به وام گیرنده پرداخت خواهد شد.

افراد در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره وام کالاهای بادوام بانک سامان هستند می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند یا با شماره‌های مربوط به بخش تسهیلات این مجموعه تماس بگیرند.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همه چیز درباره وام 8 میلیون تومانی بانک سامان

  1. بنده خدا گفته:

    8 میلیون دیگه چی میشه باهاش خرید که بخواد بری هزار خان هم انجام بدی تا بهت بدن بابا مردم ابن وام رو نمیخوان خودتون بخورید بیشتر محتاجید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز