همه ایرادهای آیفون 15

تور لحظه آخری-کاماپرس

حدود یک ماه از عرضه آیفون 15 به بازار گذشته؛ اما آنچه باعث شده اسم این محصول اپل بر سر زبان‌ها باشد، مشکلات و باگ‌های دور از انتظار آن است.

به گزارش کاماپرس اپل هر ساله سری جدید آیفون را رونمایی می‌کند و بسیاری اوقات شباهت گوشی جدید با مدل قدیمی‌تر دست‌مایه تمسخر از سوی کاربران می‌شود. با این وجود موضوع در خصوص آیفون 15 متفاوت است و هر روز خبرهای جدیدی از ایرادهای آن منتشر می‌شود.

داغی بیش از اندازه آیفون 15

جدی‌ترین مسئله‌ای که در ماه اخیر برای آیفون 15 خبرساز شده، داغی بیش از حد آن است. بسیاری کاربران با انتشار روایت‌هایی از داغ شدن گوشی خود در زمان تماس، اجرای بازی‌های سنگین، ضبط ویدیو و غیره خبر دادند. گرمای ایجاد شده بیش از اندازه بوده و برخی آن را تا 50 درجه نیز اعلام کرده‌اند.

زمانی که این مشکل گزارش شد، بسیاری کارشناسان آن را به بدنه تیتانیومی گوشی نسبت دادند؛ اما اپل آن را رد کرده و اعلام کرد با انتشار به‌روزرسانی جدید مشکل حل خواهد شد. با این حال پس از انتشار به‌روزرسانی نیز مشکل کاربران حل نشده است. پس از آپدیت کردن مشکل گرمای بیش از حد هنگام شارژ رفع شده، اما داغی بیش از اندازه هنگام استفاده از دوربین، بازی و تماس هم‌چنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یک گرافیست اسپانیایی در سایت ZDnet آیفون 15 پرومکس و 13 پرو را با یکدیگر مقایسه کرده است. او با اشاره به اینکه آیفون 13 تنها در زمان اجرای بازی‌های بسیار سنگین یا تماس‌های طولانی مقدار کمی گرما تولید می‌کند، نوشت: در آیفون 15 تنها چند دقیقه پس از شروع تماس یا گرفتن چند عکس قسمت راست لنز گوشی داغ می‌شود. بر اساس بررسی او گاهی دمای گوشی تا 42 درجه نیز بالا می‌رود.

سوختن نمایشگر

بر اساس نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی در صورتی که یک عکس مدتی طولانی روی صفحه نمایش باقی بماند، رد آن روی نمایشگر می‌ماند و با خاموش شدن صفحه نیز از بین نمی‌رود. بروز چنین مشکلی نشان از یک باگ بزرگ در آیفون 15 دارد؛ چراکه این اتفاق فقط برای نمایشگرهایی که مدت زیادی کار کرده باشند رخ می‌دهد.

مشکل دیگری که صدای کاربران را درآورده، وجود گردوغبار روی لنز و خط‌وخش‌های عمیق روی بدنه است. اپل مشکلات آیفون 15 را پذیرفته و گوشی‌های ایراددار خریداران را تعویض کرده است. با این حال مشکلات این چنینی باعث شده تا حیثیت این برند معتبر در خطر باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز