همسر کریستیانو رونالدو در قطر چه می‌پوشد؟

لست سکند

کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم ملی پرتغال، این روزها آخرین حضور خود را در جام جهانی سپری می‌کند. جورجینا رودریگز، نامزد و فرزندان وی نیز در جام جهانی قطر حضور پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خانواده رونالدو در دیدار پرتغال- کره جنوبی در ورزشگاه قطری حضور پیدا کردند و به تشویق رونالدو پرداختند. در این میان، تیپ خاص جورجینا رودریگز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. جورجینا با لباس نسبتا پوشیده و تیپ مخصوصی در ورزشگاه قطری حضور پیدا کرد. وی تصاویری از خود و فرزندانش را در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

درباره زندگی کاری همسر رونالدو بدانید

رودریگز یکی از مدل‌های شناخته شده اسپانیایی است. آغاز به کار وی برای مدل شدن به قبل از رابطه‌اش با رونالدو برمی‌گردد. او به صورت اتفاقی و با پیشنهاد یک خانم در ایستگاه قطار، اولین نقش جدی مدلینگ را پذیرفت. نخستین قرارداد همکاری وی با دی اند جی بود. اکنون این خانم مدل توانسته از طریق مصاحبه با مجله‌های مختلف مد و همکاری با آن‌ها و همچنین انعقاد قرارداد با نمایندگی‌های معتبر پوشاک و مد اروپا خود را در این حوزه معرفی کند. ضمنا جورجینا تاکنون توانسته جوایز زیادی را در حوزه مد و زیبایی به دست آورد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز