بازی هلند و آرژانتین جان یک خبرنگار آمریکایی را گرفت

خبرنگار فوت شده در بازی آرژانتین و هلند-کاماپرس
لست سکند

شب گذشته و در جریان بازی دو تیم هلند و آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی یک روزنامه‌نگار آمریکایی جان باخت. گرنت وال روزنامه‌نگاری است که چند روز اخیر را مشغول پوشش خبری بازی‌های جام جهانی بوده و در وقت‌های اضافه بازی هلند و آرژانتین بر اثر سکته قلبی جان باخته است.

به گزارش کاماپرس، این حادثه برای او در اتاق خبرنگاران ورزشگاه لوسیل رخ داد و او در مقابل چشم همکارانش نقش زمین شد. طبق گزارش‌ها تیم‌های امدادی به مدت ۲۰ دقیقه در اتاق خبرنگاران مشغول احیای گرنت وال بودند، ولی در نهایت موفق به نجات او نشدند. همچنین با پایان مسابقه او به مرکز درمانی بیرون ورزشگاه منتقل شد، اما همه تلاش‌های پزشکی برای نجات جان این خبرنگار بی‌نتیجه بود.

«سلین گاندر» همسر این خبرنگار آمریکایی ساعتی بعد از حادثه در حساب توئیتری‌اش مرگ این خبرنگار را در جریان بازی‌های جام جهانی تایید کرد. او در حساب توئیتری‌اش نوشت که از این خبر بهت‌زده است و از همه کسانی که با او همدردی کرده‌اند، تشکر کرد. برخی مقام‌های دولتی آمریکا نظیر ند پرایس هم به این خبر واکنش نشان دادند.

راز آسمان پایتخت

گرنت وال از ابتدای شروع مسابقات جام جهانی در قطر حاضر بوده و تمرکز اصلی‌اش گزارش بازی‌های ایالات متحده امریکا بود. او چند روز پیش از مرگش در حساب توئیتری‌اش از کسالت و بی‌حالی به دلیل فشار شدید کاری خبر داده بود و البته تاکید کرده بود که به کوید ۱۹ دچار نشده ولی در اثر استرس و بی‌خوابی راهی بیمارستان شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز