هزینه یک شب اقامت در هتل های شیراز چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آب و هوای شیراز، طبیعت دلنشین و عطر بهارنارنج این شهر به روح انسان حال و هوای بهشتی می‌دهد. علاوه بر طبیعت زیبا، جاذبه‌های تاریخی و معماری‌های اصیل ایرانی سالانه گردشگران زیادی را به این شهر می‌کشاند. قبل از شروع سفربه شیراز، اطلاع از هزینه یک شب اقامت در هتل‌های شیراز و بوم‌گردی‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای سفر داشته باشید

کاماپرس در این گزارش، هزینه یک شب اقامت در هتل‌های شیراز را بررسی می‌کند.

هتل چمران شیراز

هتل لوکس 5 ستاره چمران واقع در بلوار شهید چمران منطقه قصردشت، یکی از بلند‌ترین و بهترین هتل‌های ایران به شمارمی‌رود و به خاطر ارتفاع زیاد این هتل چشم اندازهای زیبایی رو به کوه‌های زاگرس دیده می‌شود. هزینه‌ اقامت برای هر نفر در این هتل از 4 میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 ‌هتل بزرگ از بهترین هتل های شیراز

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز به هتل دروازه قرآن معروف است. این‌هتل در‌ بلوار آیت‌الله ربانی شیراز و در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله دروازه قرآن، موزه سنگ هفت‌تنان و بوستان کوهستانی نور اشاره کرد. این هتل یکی از هتل‌های گرید آ در ایران به شمار می‌رود و بنای آن دارای 14 طبقه و 158 اتاق است. هزینه‌ اقامت برای هر نفر از 2 میلیون و 140 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل بزرگ کاماپرس

هتل پارسیان شیراز

هتل‌ پارسیان شیراز یکی‌ از هتل‌هایی است‌ که در‌ مرکزیت شهر قرار‌ دارد و این‌ موضوع باعث شده دسترسی آسانی را در اختیار مسافرین قرار دهد. ساختمان آن در‌ خيابان رودكي و ‌در‌ مركز‌ شهر ‌در پنج طبقه با وسعت 2000 متر مربع واقع شده است.‏ همجواري و فاصله اندك با مراكز تجاري و بازار معروف وكيل از مزاياي ‏اين هتل است. هزینه اقامت برای هر نفر از 1 میلیون و 266 ‌هزار تومان شروع می‌‌شود.

هتل پارسیان کاماپرس

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز در جوار آرامگاه خواجه حافظ شیرازی و روبروی باغ زیبای جهان نما نزدیکی دروازه قرآن در نقطه‌ای بسیار خوش آب و هوا قرار گرفته و فاصله این مکان تا مجموعه تاریخی و باستانی تخت جمشید ۶۰ کیلومتر است. هتل پارک سعدی در دو طبقه و ۵۳ واحد از گردشگران میزبانی می‌کند. هزینه اقامت برای هر نفر از 1‌ میلیون و 648 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل سعدی کاماپرس

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز در مرکز شهر قرار‌ دارد و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است‌. این مجموعه متشکل از 64 اتاق بوده و یکی از مزایای این مجموعه دسترسي آسان به مراكز تفريحي و تاريخي شيراز از جمله بازار وكيل، حمام وكيل، ارگ كريم خاني، حافظيه و سعديه است. مسافت هتل ارگ تا فرودگاه بين المللي شيراز كمتر از ۳۰ دقيقه با خودرو یا اتوبوس برآورد شده است. هزینه اقامت برای هر نفر از 1 میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل ارگ کاماپرس

 هتل رودکی شیراز

هتل رودکی شیراز واقع در‌ یکی از مهم‌ترین خیابان‌های این شهر به نام خیابان‌کریم‌خان قرار دارد. از نظر مسافت تا ارگ کریم‌خانی، مسجد، حمام و مدرسه وکیل ۵ تا ۱۵ دقیقه پیاده راه دارید و برای رفتن به آرامگاه حافظ و باغ جهان نما ۱۰ دقیقه با خودرو در راه خواهید بود. هزینه‌ اقامت برای هر نفر از 900 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل ودکی کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز