هزینه سفر اربعین با اسنپ و تپسی

رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی از ورود تاکسی‌های اینترنتی همچون اسنپ، تپسی و ماکسیم به ناوگان حمل و نقل سفرهای اربعین خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سیدجواد سادات فریزنی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو امکان ارایه سفر در ایام اربعین را دارند، گفت: به دنبال سیاست‌های وزارتخانه جهت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و خلاق، در حمل مسافر بین شهری ایام اربعین از سکوهای تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌شود.

به گفته وی، در نشست وزارتخانه با مدیران ارشد تاکسی‌های اینترنتی مقرر شد تا ماکسیم، اسنپ و تپسی طی ایام اربعین نسبت به رفت و برگشت زوار به مقصد ۶ مرز اربعینی خسروی، مهران، چزابه، باشماق، تمرچین و شلمچه ارایه خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به برخی الزامات این سفر گفت: تاکسی‌های اینترنتی در بازه زمانی اربعین باید با تکمیل ظرفیت یعنی سه سرنشین و رعایت سقف قیمتی راهی سفرهای اربعین شوند.

ارزیابی و پایش رانندگان، داشتن معاینه فنی تاکسی‌های اینترنتی و همچنین بیمه مسافران، رانندگان و تاکسی ها را از دیگر الزامات در جهت حفظ سلامت و امنیت مسافران بیان کرد.

رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی در سفرهای اربعین از امروز آغاز شده و تا پایان اربعین ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین طی هماهنگی وزارتخانه با سکوی اینترنتی “بهمراه”، تمهیداتی فراهم شده تا زواری که به سمت مرزها رفته و در خودروی خود ظرفیت خالی دارند با سایر زوار همسفر شوند.

شایان ذکر است که هزینه این سفر بسته به مسافت و شهر انتخابی متغییر بوده و طی مراجعه به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال شده در سفر اربعین همچون اسنپ، تپسی و ماکسیم در دسترس است. البته طبق توافق صورت گرفته بین سکوهای تاکسی اینترنتی و وزارت راه رعایت سقف قیمتی برای سفرهای اربعین جزو الزامات است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپتپسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

18 دیدگاه برای “هزینه سفر اربعین با اسنپ و تپسی

  1. محمود گفته:

    سهمیه بنزین که نمیدین.. در این ایام هم که توقع دارید مفت بری کنیم. جالب اینجاس طرف با ماشینهای غیر اسنپ با دوبرابر قیمت تا مرز میرن ماها هم درسته در اسنپ داریم کار می‌کنیم ولی.وقتی میتونیم به صورت آزاد مسافر با دو برابر قیمت ببریم بیکاریم که برای اسنپ مسافر ببریم.. بعد بیایم 25 درصدش رو هم بدیم به اسنپ

  2. آرش گفته:

    تمام صحبت ها که کردن درسته کرایه داخل شهر رو درست کنید بعدش از 15 درصد بیاید رو 5 درصد چون بینی و بین الله 15 درصد زیاده اسنپ تو هیچ مشگلی پاسخگو نیست طرحهای تشویقیش هم بدرد نمیخوره من که 10ساله ساعت 18 شروع بکار میکنم تا 3 نیمه شب چطوری تا11شب 750 کار کنم با این کرایه های گدایی خدا گواهه اسنپی ها از اجبار کار میکنن اگر نه اصلا بدرد بخور نیست خیلی مشگلات داره ولی اسنپ فکر جیب خودشه

  3. منصور فیروزی گفته:

    به نظر من هرراننده ای که در تاکسی ها ی اینترنتی کار میکند مورد سواستفاده قرار میگیرد واز سر ناچاری این عزیزان مورد استفاده قرار می گیرند. وبا روشهای متفاوت از نرخ کمیسیون وحق سوختشان سواستفاده می‌شود…

  4. علی آزادواری گفته:

    سلام
    من خودم برنامه اسنپ زدم تا لب مرز دربست یک میلیون ونهصد،
    جالبش اینجا که کسایی که میخان برن با وسیله شخصی خودشون و جای خالی دارن
    میگن نفری یک میلیون پانصد.
    چقدر فرق بین این دوتاست.
    اتوبوس هم نفری یک میلیون و صد

  5. علی آزادواری گفته:

    سلام
    من خودم برنامه اسنپ زدم تا لب مرز دربست یک میلیون ونهصد،
    جالبش اینجا که کسایی که میخان برن با وسیله شخصی خودشون و جای خالی دارن
    میگن نفری یک میلیون پانصد.
    چقدر فرق بین این دوتاست.
    اتوبوس هم نفری یک میلیون و صد

  6. حسین گفته:

    داره تا مهران میزنه ۱میلیون ۳۰۰ تازه خالی هم باید برگردی مگه دیونه ام ،در حالی که ترمینال جنوب داره تا مهران میزنه نفری ۱میلیون و ۸۰۰ تا ۲ تومن

  7. امیر گفته:

    نمیصرفه با اسنپ مسافر بخوایی ببری مرز
    فقط آزاد شاید بصرفه
    هوا خیلی گرمه باید مدام کولر روشن باشه
    اسنپ هم که بنزین نمیده کمیسیون هم که باید بدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز