هزینه ساخت هر مترمربع مسکن ملی چقدر است؟

معاون وزیر راه و شهرسازی هزینه ساخت هر مترمربع مسکن ملی را بین 7.5 تا 8 میلیون تومان اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علیرضا جعفری در یک نشست خبری، هزینه ساخت، آماده سازی و محوطه سازی را سه پارامتر تعیین کننده در مبالغ دریافتی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن معرفی کرد.

وی هزینه ساخت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن را بین ۷.۵ تا ۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به این رقم باید هزینه‌های آماده سازی و محوطه سازی را نیز اضافه کنیم.

خرید و فروش واحدهای مسکن ملی توسط بنگاه‌ها خلاف است

جعفری در پاسخ به سوالی درخصوص فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، توضیح داد: افرادی که قصد این کار را دارند باید فرم «ج» خود را قرمز کنند و پس از آن امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی را ندارند.

راز آسمان پایتخت

به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر اینکه خرید و فروش این واحدها توسط بنگاه‌ها خلاف است، گفت:  متقاضیان به افراد متفرقه و دلالان اعتماد نکنند.

سرانجام مترو پردیس

وی همچنین درباره مترو پردیس افزود: این پروژه از مطالبات بحق مردم شمال شرق استان تهران است. مطالعاتی در این رابطه انجام شده بود که نواقص آن در حال مرتفع شدن است.

معاون وزیر راه با بیان اینکه مطالعات مترو پردیس در دستور کار است، ادامه داد: اصل اجرای این پروژه در دستور کار است اما نوع سیستم ریلی، مسیر دسترسی و ساختار مشارکت آن در حال بررسی است که امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم، سال آینده اجرای آن آغاز شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز