هزینه خرید اوراق تسه از فرابورس و دریافت وام مسکن چقدر شد؟

لست سکند

زوج‌های ساکن تهران که مایل به خرید تسهیلات مسکن هستند، با توجه به قیمت روز اوراق تسهیلاتی مسکن، باید 172 میلیون و 608 هزار تومان هزینه کنند. در حال حاضر زوج‌های تهرانی با خرید اوراق تسه امکان دریافت وام مسکن تا سقف 960 میلیون تومان را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بورس نیوز، هم اکنون زوج‌های ساکن کلان شهر تهران به منظور دریافت سقف وام مسکن باید هزار و 600 برگه تسهیلات مسکن بخرند. براساس آخرین اطلاعات و بروزرسانی صورت گرفته، هزینه خرید این تعداد برگه تسهیلاتی، 143 میلیون و 840 هزار تومان است. ضمنا متقاضیان تهرانی باید ورق تسهیلات مسکن برای دریافت وام جعاله نیز خریداری کنند که هزینه آن 28 میلیون و 768 هزار تومان خواهد بود. با این حساب، جمع هزینه اوراق خریداری شده برای تسهیلات مسکن و وام جعاله برای زوجین، به 172 میلیون و 608 هزار تومان می‌رسد. لازم به ذکر است از میزان 960 میلیون تومان تسهیلات دریافتی مسکن، 800 میلیون تومان آن مربوط به وام خرید مسکن برای هر نفر است و 160 میلیون تومان نیز تحت عنوان وام جعاله پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که شخصی مجرد بوده و ساکن شهر تهران باشد نیز امکان دریافت تسهیلات مسکن را دارد. منتهی میزان این تسهیلات تا 560 میلیون تومان خواهد بود. از مقدار وام 560 میلیون تومانی، 400 میلیون تومان آن مربوط به اوراق خرید مسکن و 160 میلیون تومان نیز به وام جعاله برمی‌گردد. مجردهای تهرانی در صورتی که به دریافت این تسهیلات مایل باشند باید 800 برگه وام مسکن و 320 برگه برای وام جعاله تهیه کنند که هزینه هر یک به ترتیب 71 میلیون و 920 هزار تومان و 28 میلیون و 768 هزار تومان است. بنابراین مجردها نیز در صورت پرداخت 100 میلیون و 688 هزار تومان، قادر به خرید اوراق و دریافت این تسهیلات خواهند بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “هزینه خرید اوراق تسه از فرابورس و دریافت وام مسکن چقدر شد؟

  1. بردیا احمدی گفته:

    خب الان این چون با عنوان وام که ضامن نمیخواد و اینکه شرایط و هزینه بازپرداختش چجوریه آیا سودی داره یان و دقیقا چه زمانی مبلغ رو واریز میکنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز