هزینه بیمه شخص ثالث سمند و ال 90 چقدر است؟ + شرایط خرید اقساطی

امسال هزینه بیمه شخص ثالث سمند و ال 90 به عنوان دو خودروی پرطرفدار در ایران افزایش چشمگیری داشته است. اگرچه این بیمه‌نامه امکان خرید اقساطی نیز دارد، اما آگاهی از هزینه بیمه شخص ثالث برای سقف‌های پوششی متفاوت می‌تواند به شما در انتخاب بهترین نوع بیمه نامه کمک کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هزینه بیمه شخص ثالث سمند و ال 90 و امکان پرداخت اقساطی آن پرداخته است.

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای سمند و ال 90 صفر

خودروهای صفر معمولا دارای تخفیف بیمه‌ای نیستند و بیمه نامه‌ای که برای آن‌ها صادر می‌شود با قیمت پایه محاسبه می‌‌گردد. این نوع از بیمه نامه‌ها معمولا با حداقل پوشش‌های بیمه‌ای صادر می‌شوند و در صورت نیاز به افزایش پوشش‌های بیمه‌ای باید خودتان نسبت به خرید الحاقیه اقدام کنید. به این ترتیب، در صورتی که قصد خرید بیمه شخص ثالث برای سمند و ال 90  صفر و یا خودروی مشابه بدون تخفیف بیمه‌ای دارید، باید برای حداقل پوشش‌های اشاره شده، مبلغ 7 میلیون و 246 هزار و 580 تومان پرداخت کنید.

همچنین بیمه نامه صادر شده با این رقم فقط 40 میلیون تومان از خسارات مالی و یک میلیارد و 200 میلیون تومان از خسارت‌های جانی شامل دیه را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای سمند و ال 90 کارکرده

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای سمند و ال 90 کارکرده با تخفیف عدم خسارت نیز با کسر میزان درصد تخفیف از قیمت پایه مشخص می‌شود. برای نمونه ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای سمند و ال 90  با تخفیف حداکثری و 70 درصدی رقم 2 میلیون و 173 هزار و 970 تومان خواهد بود.

این مبلغ برای حداقل پوشش‌های بیمه‌ای است و اگر بخواهید پوشش مالی بیمه نامه خود را از 40 میلیون تومان رقم پایه، افزایش دهید، هزینه بیمه نامه نیز به شرح زیر بالاتر می‌رود:

  • پوشش مالی 80 میلیون تومان: 2 میلیون و 503 هزار و 470 تومان
  • پوشش مالی 120 میلیون تومان: 2 میلیون و 550 هزار و 890 تومان
  • پوشش مالی 160 میلیون تومان: 2 میلیون و 598 هزار و 310 تومان
  • پوشش مالی 200 میلیون تومان: 2 میلیون و 645 هزار و 730 تومان
  • پوشش مالی 800 میلیون تومان: 3 میلیون و 357 هزار و 30 تومان

در صورتی که بخواهید برای سمند یا ال 90 بیمه شخص ثالث بهتری تهیه کنید، باید بدانید که سقف پوشش‌های بیمه شخص ثالث تعیین کننده هزینه بیمه‌نامه محسوب می‌شود و قیمت نهایی این بیمه نامه بر اساس میزان پوشش‌ها برای جبران خسارت احتمالی تعیین می‌شود. به همین دلیل ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای با کمترین پوشش‌ها خواهد بود.

شرایط خرید اقساطی بیمه شخص ثالث سمند و ال 90

شرکت‌های بیمه شرایط متفاوتی را برای خرید اقساطی بیمه شخص ثالث ارائه می‌دهند اما پرکاربردترین روش خرید اقساطی که توسط بیشتر شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود، پرداخت 50 درصد مبلغ بیمه‌نامه به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط 6 ماهه است. در این حالت اقساط به صورت توافقی با مشتری و با دریافت چک، تعیین می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکیبیمه بازاربیمه دات کام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز