ارزان‌ ترین بیمه شخص ثالث دنا پلاس چند؟

دنا پلاس یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران است که امسال هزینه بیمه شخص این خودرو نیز افزایش داشته است. افزایش 35.5 نرخ بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی باعث افزایش قیمت این بیمه نامه برای دنا پلاس نیز شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث دنا پلاس پرداخته است.

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث دنا پلاس با کدام پوشش‌ها؟

سقف پوشش‌های بیمه شخص ثالث تعیین کننده هزینه بیمه نامه محسوب می‌شود و قیمت نهایی این بیمه نامه بر اساس میزان پوشش‌ها برای جبران خسارت احتمالی تعیین می‌شود. به همین دلیل ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای با کمترین پوشش‌ها خواهد بود.

در مورد ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث دنا پلاس، میزان پوشش‌ها به صورت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برای پوشش خسارات جانی و 40 میلیون تومان برای پوشش خسارات مالی در نظر گرفته می‌شود. در این حالت نیز هزینه بر اساس میزان تخفیف‌های موجود شما در بیمه نامه قبلی، متفاوت خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای دنا پلاس صفر

در صورتی که قصد خرید بیمه شخص ثالث برای دنا پلاس صفر و یا خودروی مشابه بدون تخفیف بیمه‌ای دارید، می بایست برای حداقل پوشش‌های اشاره شده، مبلغ 7 میلیون و 246 هزار و 580 تومان پرداخت کنید. بیمه نامه صادر شده با این رقم فقط 40 میلیون تومان از خسارات مالی و یک میلیارد و 200 میلیون تومان از خسارت‌های جانی شامل دیه را پرداخت خواهد کرد.

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای دنا پلاس با تخفیفات عدم خسارت نیز با کسر میزان درصد تخفیف از قیمت پایه مشخص می‌شود. برای نمونه ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای دنا پلاس با تخفیف حداکثری و 70 درصدی رقم 2 میلیون و 173 هزار و 970 تومان خواهد بود.

افزایش سقف پوشش‌های بیمه شخص ثالث

با توجه به افزایش نرخ دیه و هزینه‌های تعمیر و خرید لوازم یدکی خودرو، بهتر است که سقف تعهدات بیمه شخص ثالث را تا حد قابل امکان افزایش دهید تا در هنگام تصادف دغدغه‌ای از بابت پرداخت بخشی از هزینه‌ها از بودجه شخصی نداشته باشید.

به این منظور می‌توانید سقف پوشش خسارات جانی را تا 1 میلیارد و 600 میلیون تومان و سقف پوشش خسارات مالی را تا سقف 800 میلیون تومان بالا ببرید. بر همین اساس، هزینه پایه بیمه نامه شخص ثالث برای انواع خودروهای دنا پلاس بر اساس نرخ دیه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی که شامل دیه ماه‌های حرام هم می‌شود و با میزان پوشش 40 میلیون تومانی برای خسارات مالی که حداقل پوشش در این زمینه محسوب می‌شود، رقم 7 میلیون و 554 هزار و 580 تومان تعیین شده است.

بر اساس همین نوع محاسبه با افزایش سقف پوشش‌های خسارات مالی و با احتساب تخفیف حداکثری 70 درصدی، مبالغ به صورت زیر محاسبه خواهد شد:

  • پوشش مالی 80 میلیون تومان: 2 میلیون و 503 هزار و 470 تومان
  • پوشش مالی 120 میلیون تومان: 2 میلیون و 550 هزار و 890 تومان
  • پوشش مالی 160 میلیون تومان: 2 میلیون و 598 هزار و 310 تومان
  • پوشش مالی 200 میلیون تومان: 2 میلیون و 645 هزار و 730 تومان
  • پوشش مالی 800 میلیون تومان: 3 میلیون و 357 هزار و 30 تومان

انتهای پیام

مرتبط با : ازکیبیمه بازاربیمه دات کام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز