هزینه اجاره خودرو پارس در تهران چه قدر است؟

اجاره پژوپارس-کاماپرس
لست سکند

بسیاری از افراد بعد از سفر به تهران با وسایل نقلیه عمومی، برای انجام کارهای ضروری خود به دنبال اجاره یک خودرو کم‌هزینه هستند. در این شرایط خودرو پارس یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین گزینه‌ها برای اجاره کردن در تهران است و امکان اجاره این ماشین در کافه رنت برای کاربران فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه به بررسی هزینه اجاره خودرو پارس در تهران می‌پردازد:

هزینه اجاره خودرو پارس در تهران

حداقل زمان برای اجاره پژو پارس در کافه رنت سه روز است و هزینه اجاره به ازا هر روز 900 هزار تومان است. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند خودرو را برای بیشتر از 14 روز اجاره کنند، هزینه اجاره 850 هزار تومان خواهد بود. مبلغ ودیعه ضمانت برای اجاره این خودرو، 15 میلیون تومان است. در صورتی که افراد این ماشین را با راننده اجاره کنند، هزینه اجاره درون شهری ساعتی 100 هزار تومان است. اجاره با راننده برای سفرهای برون شهری، بر حسب هر کیلومتر سه هزار و 500 تومان محاسبه می‌شود. همچنین هزینه ترانسفر فرودگاه امام خمینی 600 هزار تومان است.

شرایط اجاره خودرو پارس

برای اجاره خودرو پارس لازم است افراد حداقل 20 سال سن داشته باشند و گواهی‌نامه آن‌ها حداقل تا شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. ارائه مدارک شناسایی به همراه گواهی معتبر اشتغال و یا محل سکونت و یک فقره چک یا سفته به ارزش مبلغ خودرو ضروری است. در صورت اجاره پژو پارس بدون راننده، تمامی هزینه‌های مصرفی خودرو به عهده شرکت کافه رنت خواهد بود. پژو پارس‌های کافه رنت به رنگ سفید و مدل 98 و 99 هستند و حداقل مسافت مجاز روزانه 200 کیلومتر است. در حال حاضر امکان اجاره پژو پارس فقط در تهران و شهرهای اطراف تهران فراهم است.

اجاره پژوپارس-کاماپرس

شرایط اجاره پژو پارس با راننده

در صورتی که افراد تمایل به اجاره پژو پارس با راننده دارند، نیازی به ارئه مدارک و ضمانت‌نامه خاص ندارند. فقط لازم است که افراد زمان و مکان مورد نظر را مشخص کنند و راننده بر اساس تاریخ مقرر شده، در مکان حاضر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شرایط بیمه کافه رنت

کافه رنت در اجاره ماشین‌های خود سه نوع بیمه با سقف‌های مختلف تعهدات را ارائه می‌کند. بیمه پایه به طور پیش فرض برای همه خودروهای اجاره‌ای وجود دارد و رایگان است. هزینه بیمه طلایی برای پژو پارس 40 هزار تومان و هزینه بیمه الماس 60 هزار تومان است.

مزایای اجاره پژو پارس

پژو پارس یکی از محبوب‌ترین خودروهای داخلی است که موتور 16 سوپاپ آن هزار و 60 سی سی حجم دارد و پیشرانه مناسبی برای پیمودن مسیرهای مختلف فراهم می‌کند. کابین داخلی این خودرو بزرگ است و فضا راحت و مناسبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. صندوق عقب این خودرو ظرفیت زیادی دارد و فضا مناسبی برای جاسازی وسیله‌های یک خانواده پرجمعیت را فراهم می‌کند. این ماشین دارای امکانات شیشه سولار، آینه جانبی برقی، سیستم تهویه هوا و دماسنج محیطی است.

اجاره پژوپارس-کاماپرس

معرفی کافه رنت

کافه رنت تنها شرکتی است که دارای مجوز خودرو از وزارت راه است و بیش از 20 سال سابقه در زمینه اجاره خودرو دارد. این مجموعه دارای تنوع زیادی در زمینه اجاره خودروهای ایرانی و اقتصادی و خودروهای لوکس است و کاربران با توجه به نیازهای متفاوتی که دارند، می‌توانند ماشین مورد نظر خود را اجاره کنند. اجاره خودروهای بدون راننده و به همراه راننده ممکن است. کافه رنت همچنین خدمات اجاره ماشین عروس نیز به کاربران عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز