هرآنچه باید درباره نمایشگاه کانتون چین بدانید

نمایشگاه کانتون چین که به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه چین شهرت دارد، بزرگترین مقیاس، کامل‌ترین تنوع، بیشترین خریداران خارج از کشور و بیشترین گردش مالی تجاری را به همراه دارد. بیش از ۲۵ هزار غرفه‌دار، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. یک نمایشگاه تجاری مشهور جهانی که از بهار ۱۹۵۷ هر ساله در فصل بهار و پاییز، یعنی در آوریل و اکتبر در گوانگژو برگزار می‌شود. نمایشگاه کانتون در ۲۰۲۲ از ۱۵ تا ۲۴ آوریل برگزار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس مجتمع نمایشگاهی کانتون که مجتمع واردات و صادرات چین نیز نامیده می‌شود، بزرگترین مرکز نمایشگاهی مدرن در آسیا است که در جزیره پاژو، گوانگژو، چین واقع شده است. مساحت کل ساخت و ساز ۱۱۰۰ هزار متر مربع است که شامل ۳۳۸ هزار متر مربع مساحت نمایشگاه داخلی و ۴۳۶۰۰ متر مربع مساحت نمایشگاه فضای باز است.

فازهای نمایشگاه کانتون

نمایشگاه کانتون چین در سه فاز برگزار می‌شود، فاز ۱ معمولاً محصولات الکتریکی و الکترونیکی، وسایل نقلیه، مصالح ساختمانی و محصولات صنعتی را هدف قرار می‌دهد. فاز ۲ معمولاً محصولاتی مانند خواربار، زیور آلات، اسباب‌بازی‌ها، هدایا و مبلمان را به نمایش می‌گذارد. فاز ۳ لوازم التحریر، پوشاک، کفش، کیف، غذا و دارو را پوشش می‌دهد. بنابراین، در عمل، نمایشگاه کانتون ۳ نمایشگاه است که پشت سر هم برگزار می‌شوند. با توجه به طیف محصولات، نمایشگاه کانتون قطعا چیزی برای همه خواهد داشت.

آریاک سفر

تعامل با همه دنیا

حضور در نمایشگاه‌های تجاری ارزشمند است، زیرا فرصتی عالی برای تقویت موقعیت شما در محیط تجاری بین‌المللی و گسترش شبکه حرفه‌ای شما است. نمایشگاه کانتون چین علیرغم تغییر نام رسمی به واردات و صادرات، عمدتاً صادرات محور است.

با توجه به هجوم خریداران خارجی، بیشتر غرفه‌ها حداقل یک نماینده انگلیسی زبان دارند تا از موانع ارتباطی جلوگیری کنند. این امکانات اضافی همچنین نمایشگاه کانتون را به دروازه‌ای مناسب برای ورود به دنیای تجارت چین، برای افراد خارجی ناآشنا، تبدیل می‌کند.

اکنون زمان آن رسیده است که خودتان در این نمایشگاه شرکت و شخصاً روابط جدیدی را ایجاد کنید. در آخرین برگزاری نمایشگاه کانتون، خریداران از بیش از ۲۰۰ کشور، از ۲۵۰ شرکت برتر جهانی خریدهای خود را انجام دادند.

اهمیت نمایشگاه کانتون چین

با انتخاب دقیق غرفه داران و بررسی صلاحیت شرکت کنندگان، این نمایشگاه به دلیل نرخ بالای انعقاد معاملات تجاری، بسیار شناخته شده است. علاوه بر طیف گسترده‌ای از محصولاتی که توسط غرفه داران به معرض نمایش گذاشته می‌شود، نمایشگاه کانتون چین فرصت‌های فراوانی را در جهت ایجاد روابط تجاری بلند مدت در یک محیط واقعاً تعاملی، فراهم می‌کند.

این رویداد جامع، فرصت منحصر به فردی را برای خریداران فراهم می‌کند تا با شرکت‌ها بتوانند تعامل‌های بیشتری داشته باشند. بنابراین فرصت خود را برای دستیابی به محصولات جدید، افزایش شناخت برندها، مشاهده آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها و ایجاد ارتباطات جدید از دست ندهید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز