هدیه ایرانسل برای ماه رمضان چطور فعال می‌شود؟

لست سکند

ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان برای مشترکان خود بسته اینترنت هدیه و بسته مکالمه رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش کاماپرس، ایرانسل برای ماه مبارک رمضان چند هدیه و پیشنهاد ویژه برای مشترکانش تدارک دیده است. طبق این پیشنهادها همه مشترکان این اپراتور تلفن همراه می‌توانند از پیشنهادهای ویژه هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه رایگان، بسته هدیه مکالمه سحرگاهی و بسته هدیه دو گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب‌های قدر استفاده کنند. البته محتواهای ویژه اپلیکیشن لنز را هم می توانند رایگان تماشا کنند.

طرح هدیه مکالمه ایرانسل چطور فعال می شود؟

مشترکان ایرانسل در طول ماه رمضان می‌توانند به ازای هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه بعدی آن را رایگان گفت‌وگو کنند. این طرح با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال می‌شود. همچنین در از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، همه بسته‌های مکالمه ساعتی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری رایگان است. این بسته‌ها به مکالمه درون‌شبکه‌ای اختصاص دارد و با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می شوند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید

راز آسمان پایتخت

اینترنت رایگان ایرانسل

همه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه و همزمان با شب‌های قدر، با شماره‌گیری کد #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند.

اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در این بازه زمانی دارد.

تماشای رایگان لنز

یکی دیگر از هدایای ایرانسل تماشای رایگان برنامه های تلویزیون اینترنتی لنز است. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… است.

علاوه بر موارد فوق، برنامه ورزشی محوطۀ جریمه، با موضوع فوتبال و حواشی آن، در ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه در شبکه لنز اسپورت برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.
ایرانسل یک شگفتانه برای عید سعید فطر هم تدارک دیده است که جزئیات آن به زودی به اطلاع مشترکان می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایرانسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “هدیه ایرانسل برای ماه رمضان چطور فعال می‌شود؟

  1. امیر مهدی گفته:

    اینترنتی که ایرانسل داده بدرد استفاده نمی خوره چون برای ترافیک داخلی بوده ودر فضای مجازی ترافیک داخلی هیچ استفاده ای ندارد……

  2. سعید گفته:

    واقعا دستشون درد نکنه چقد به فکر مشترکاتون هستین و چپ و راست بسته رایگان میدین شما جیب ما رو نزن بستتون که به درد هیچی نمیخوره پیشکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز