از همراه اول هدیه ماه رمضان بگیرید

همراه اول با شروع ماه مبارک رمضان یک هدیه ویژه برای مشترکان در نظر گرفته است.

به گزارش کاماپرس، پس از استقبال مشترکان همراه اول از طرح ۵۵+۵ در چند سال گذشته، قرار است این طرح در ماه رمضان امسال نیز اجرا شود. بر اساس این طرح مشترکان همراه اول می‌توانند در ماه مبارک رمضان با ۵ دقیقه مکالمه همراه اولی، تا ۵۵ دقیقه در همان تماس رایگان صحبت کنند.

مشترکان دائمی و اعتباری در ماه رمضان می‌توانند با ثبت‌نام رایگان، در همه ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(خطوط همراه اول)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.

این طرح از امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه تا پایان ماه مبارک رمضان فعال می شود و مشترکان می‌توانند با فعال‌سازی این طرح، از مزایای آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است، براساس این طرح، مکالمه مشترک پس از ۶۰ دقیقه قطع نشده و در صورت ادامه مکالمه، دوباره شرایط مذکور تکرار خواهد شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

 هدیه همراه اول را  چگونه فعال کنیم؟

همراه اولی‌ها می توانند از ابتدای ماه رمضان، با شماره‌گیری کد «ستاره ۱۰ ستاره ۴۲۱ مربع» در این طرح ثبت‌ نام کنند.
این دومین هدیه ویژه همراه اول در سال ۱۴۰۰ است. این اپراتور تلفن همراه ۹ فروردین ماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت قائم (عج) و جشن نیمه شعبان به همه مشترکان دائمی و اعتباری خود یک بسته اینترنت ۷ روزه هدیه داد.

عیدی همراه اول به مناسبت نیمه شعبان یک بسته اینترنت ۷ روزه ۳ گیگابایتی بود که به همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول تعلق گرفت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : همراه اول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز