نگاهی به گوشی تاشوی جدید گوگل

لست سکند

انتشار تصاویر گوشی جدید گوگل با نام “گوگل پیکسل فولد” (Google Pixel Fold) توجهات زیادی را به بدنه تاشو و صفحات نمایش داخلی و خارجی خود جلب کرده است.

به گزارش کاماپرس، در سال‌های اخیر برندهای آسیایی از جمله سامسونگ و هواوی چندین مدل از گوشی‌های تاشوی مدرن را عرضه کرده‌اند. در چند روز گذشته انتشار تصاویر گوشی “پیکسل فولد”، نام شرکت گوگل را به این لیست اضافه کرد. انتظار می‌رود این مدل به یکی از رقبای سرسخت مدل‌های پرچم‌دار مشابه در بازار تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

در وسط “پیکسل فولد” لولایی وجود دارد که صفحه‌ نمایش را به دو بخش تقسیم می‌کند. در حال بسته این بخش‌ها به‌عنوان صفحه جلویی و عقبی عمل می‌کنند. اما در حالت باز دو نمایشگر در کنار هم قرار گرفته و یک صفحه بزرگ را می‌سازند.

در تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد لولای وسط گوشی بسیار ظریف‌تر از نسخه‌های مشابه است که احتمالا حرکت روان‌تری را برای کاربر به همراه دارد.

راز آسمان پایتخت

طبق افشاگری‌های تایید نشده‌، قسمت جلویی با نمایشگر ۷.۶ اینچی با یک کاور پلاستیکی و بخش پشتی با نمایشگر ۵.۸ اینچی با یک کاور شیشه ای مقاوم محافظت می‌شوند.

پیکسل فولد در حالت بسته احتمالا پهن‌تر از مدل‌های رقیب “اوپو فایند ان۲” (Oppo Find N2) و “سامسونگ گلکسی زد فولد ۴” (Samsung Galaxy Z Fold 4) و در حالت باز نیز چیزی بین این دو خواهد بود.

حاشیه این گوشی بسیار ضخیم به‌نظر می‌رسد که در نگاه اول یک نکته منفی به شمار می‌رود. با این حال این ویژگی نگه‌داشتن دستگاه در دست را بسیار آسان‌تر کرده و از لمس تصادفی صفحه نیز جلوگیری می‌کند.

گوشی‌های تاشو با در اختیار گذاشتن همزمان نمایشگر کوچک و بزرگ برای بسیاری از افراد کاربردی هستند. طبق شایعات این مدل احتمالا تا ۱۰ می ۲۰۲۳ رونمایی و عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوپوسامسونگگوگلهواوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز