نگاهی به درون پناهگاه ۱۰۰ میلیون دلاری که برای افراد ثروتمند ساخته شده است

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فجایع زیست محیطی، ناآرامی‌های سیاسی و خطر وقوع جنگ هسته‌ای مدت‌هاست باعث نگرانی ملت‌های مختلف شده است. این موضوع سبب شده مفهوم پناهگاه زیرزمینی که پیش‌تر در فیلم‌های تخیلی و کتاب‌های تاریخی دیده می‌شد دوباره زنده شود. یک شرکت سوئیسی این فانتزی را به واقعیت مبدل کرده و از پروژه پناهگاه‌های زیرزمینی لوکس خود مخصوص افراد ثروتمند رونمایی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پناهگاه‌های لوکس شرکت «اوپیدوم» با هدف حفاظت از سبک زندگی لوکس میلیاردها در بحران‌های غیرمنتظره ساخته شده و هزار متر مربع مساحت دارند.

بیشتر بخوانید:

این اقامتگاه‌ها حداقل در عمق ۱۴ متری زمین قرار داشته و از همان فرمول بتن نیروگاه‌های هسته‌ای بهره‌مند شده‌اند که قابلیت مقاومت در برابر انواع انفجار را دارد.

راز آسمان پایتخت

مدیر اجرایی شرکت اوپیدوم اظهار داشت عقلانی است که برای ادامه زندگی در یک دنیای نامطمئن آماده باشیم و این پناهگاه‌ها احساس آرامش خاطر را برای صاحبانشان فراهم خواهند کرد.

از امکانات این پناهگاه می‌توان به در استتار شونده، گاراژ وسیع، درهای امنیتی، اتاقک ضدعفونی، گالری هنری، سیستم سرگرمی پیشرفته و حتی استخر اشاره کرد. طراحی داخلی اقامتگاه نیز به دلیل وجود مبلمان‌ لوکس و مصالح گران‌قیمت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این خانه زیرزمینی حتی به سیستم تهویه هوا و یک حیاط مصنوعی مجهز شده که گلکاری و درختکاری حرفه‌ای آن باعث می‌شود تصور کنید واقعا در فضای بیرون هستید.

مسلما این عمارت‌های لوکس برای قدرتمندترین افراد جهان طراحی شده و قیمت آن‌ها از ۱۰ میلیون دلار شروع شده و‌ بسته به امکانات و مساحت به ۱۰۰ میلیون دلار هم می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نگاهی به درون پناهگاه ۱۰۰ میلیون دلاری که برای افراد ثروتمند ساخته شده است

  1. نهال رستمی گفته:

    خب الان تکلیف بقیه آدم ها چی میشه که ثروتمند نیستن چقدر بد که همه چیز در همه جا و هر لحظه و هر اتفاقی فقط برای آدم های پولدار خوبش پیش میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز