نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی+ قیمت لوازم یدکی خودرو

امروزه، فروشگاه‌های زیادی در بازار به عرضه لوازم یدکی خودرو در قیمت‌ها و برندهای مختلف مشغولند. در سال‌های اخیر فروشگاه‌های آنلاین نیز به این بازار اضافه شده‌اند. ضمانت کیفیت و اصالت، صرفه‌جویی در زمان، پیدا کردن قطعات کمیاب، ارسال به درب منزل و امکان مقایسه قیمت لوازم یدکی خودرو از مزایای مهم این فروشگاه‌ها محسوب می‌شود. اما چطور می‌توان یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو پیدا کرد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لوازم یدکی با کیفیت و اورجینال، همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان خودرو بوده است. بنا بر آمارهای اعلام شده در سال 1398، ارزش مالی حجم اقتصاد پنهان بازار لوازم یدکی حدود 2.5 میلیارد دلار برآورد شده بود که حدود 60 درصد از آن را قطعات تقلبی تشکیل می‌داد. به همین دلیل، برای خرید لوازم یدکی مناسب بهتر است تا به برخی از نکات مهم در این زمینه توجه کرد.

توجه به کد رهگیری و شناسه کالا

یکی از فاکتورهای مهمی که مشتریان در هنگام خرید قطعات یدکی به آن توجه می‌کنند، قیمت لوازم یدکی خودرو است. متاسفانه برخی از افراد تصور می‌کنند که قیمت بالای یک قطعه به معنای اصالت و کیفیت بالای آن است. این در حالی است که تا چندی پیش، برخی از سودجویان قطعات تقلبی را با نام و نشان تجاری معتبر و با قیمت بالا به مشتریان عرضه می‌کردند.

راز آسمان پایتخت

در روزهای اخیر، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای مبارزره با عرضه کالای تقلبی و قاچاق، تمامی واحدهای صنفی فعال در زمینه لوازم یدکی (اعم از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان عمده و خرده فروش‌های حقیقی و مجازی) باید کد رهگیری و شناسه کالا را در فاکتورهای رسمی درج کنند. تا کنون، حدود 303 میلیون کد رهگیری برای قطعات خودرو صادر شده است. بنابراین، توجه به شناسه کالا یا کد رهگیری در هنگام خرید لوازم یدکی یکی از راه‌های مقابله با کلاهبرداری محسوب می‌شود.

انتخاب قطعه یدکی مناسب خودرو

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که فروشنده‌ای اصرار دارد تا قطعه‌ای را به مشتری بفروشد که مختص خودروی او نیست. به طور مثال، ممکن است فردی لنت ترمزی را بخرد که برای سمند طراحی شده است؛ اما خودروی او پژو 405 است. این مسئله می‌تواند باعث کاهش عملکرد مناسب خودرو شده و در دراز مدت آسیب‌های جدی به آن وارد کند. به همین دلیل، اکیداً توصیه می‌شود که تا حد ممکن از خرید لوازم یدکی که مناسب خودروی شما نیست، پرهیز نمایید.

انتخاب فروشگاه مناسب و معتبر

مهم‌ترین مزیت انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو، احساس اطمینان و رضایت از اصالت کالا و کیفیت بالای آن است. نکته مهم بعدی این است که یک فروشگاه معتبر، قیمت لوازم یدکی خودرو را بر اساس مصوبه اصناف به مشتریان ارائه می‌کند؛ بنابراین، مشتری می‌تواند با خیال راحت اقدام به خرید نماید.

همانطور که قبلاً اشاره شد، امروزه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی مزیت‌های قابل توجهی برای مشتریان دارد. اما ممکن است تنوع فروشگاه‌های آنلاین باعث سردرگمی افراد برای انتخاب یک مجموعه معتبر باشد. یدک یار، معتبرترین و بهترین فروشگاه لوازم یدکی آنلاین در سراسر کشور است که تنوع بی‌نظیری را در ارائه قطعات یدکی انواع خودروها ارائه می‌کند. ضمانت اصالت و کیفیت کالا و ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مزایای خرید از این فروشگاه به شمار می‌رود.

در جدول زیر، نمونه‌ای از قیمت لوازم یدکی خودرو در برندهای متنوع از مجموعه یدک یار قابل مشاهده است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

 

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز